Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Центр обслуговування клієнтів аеропорту "Бориспіль" працює так погано, що люди не встигають на посадку літаків

06.01.2022 00:09
23
 

Жінка, яка не встигла на літак в "Борисполі", поділилась своїми враженнями від якості обслуговування клієнтів в аеропорту. Тотальна некомпетентність, хамство та непрофесійність - саме так авторка скарги описала працівників аеропорту.

Ось її звернення:

"Добрий день, я хочу залишити скаргу на працівників аеропорту "Бориспіль", які 5 січня з 8-ї ранку реєстрували людей на рейс до Катовіце (Польща).

Я не знала, що потрібна карта локалізації подорожі для них, наскільки я знаю її пред'являють на борту літака.

Ці молоді робітники заставляли людей її заповнювати на місці, не у всіх вона була, я попросила допомоги, як її заповнити, а вони мене почали ганяти.

То туди підійдіть то туди, то вони нічого не знають,то не їхні обов'язки, а в центрі обслуговування клієнтів сиділо "дві дами".

Одна з них розмовляла по телефону, а друга була занята манікюром, пиляла собі нігті. Я намагалась зайти на сайт по коду, на який мені тикнули пальцем, мене вибивало з нього.

Я підійшла до "дуже ввічливого" молодого хлопця, який сидів на 10 кассі, спитала що ж мені робити, в мене вже час підходить до посадки на літак, але він пожав плечима і відповів "пробуйте ще".

Я знову спробувала,не вийшло, знову підійшла до двух ділових дам (каса обслуговування клієнтів) і нарешті вони ткнули пальцем на касу "Авіаквитки" і відповіли, що за гроші вам там все зроблять.

Я пішла туди і о, диво, за 400 грн мені за 15 хв все зробили, але на посадку літака я не встигла. Як же це прикро, я навіть не знала що мені робити.

Білети, за які я заплатила і цю карту локалізації хотілось на пам'ять цим чудовим робітникам на лоб приклеїти. Ось таке в нас відношення до людей.

А люди похилого віку, які не розуміють, що воно таке, просили в нас допомоги, а як же було неприємно, що ми самі не могли з цим розібратись. Як же вам не соромно, це така наша Україна.

Хто мені поверне гроші за квиток, я прошу притягти їх до відповідальності і повернути мені гроші,бо це їхня вина. Через них я не встигла на літак." - публікує слова Наталії "Електронна книга скарг України".

Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл. Для цього Вам потрібно увійти або зареєструватися.
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
Медики хочуть вийти під Верховну Раду і нагадати "верховодам", як це - працювати за копійки
Стрічка