До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка Елвіра, вона переконує, що працівники магазину де вона придбала телефон внесли дані в гарантійний талон, які відрізняються від номеру самого придбаного телефону. І випарвляти помилку відмовилися.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"06 вересня 2017 року в Інтернет магазині «
APPLE GARDEN» на веб сайті мною було замовлено телефон APPLE IPHONE 6S 64 GB Silver.
07 вересня 2017 року телефон був мною отриманий через «НОВУ ПОШТУ» і через «НОВУ ПОШТУ» я відправила кошти за отриманий телефон на ім'я
Франків Остап Андрійович (тел.0936823449). Дома, при огляді телефону, мною було виявлено, що заводський номер телефону, який зазначений на коробці з-під телефону, на товарному чеку №2889 від 06.09.2017 року та на гарантійному талоні не співпадає з MEID в самому телефоні.
Оператор магазину мене запевнив, що після того, як підтвердиться факт невідповідності висланого телефону, вони вишлють модель телефону який був мною раніше замовлений і оплачений.
19 вересня 2017 року через «НОВУ ПОШТУ» я відправила телефон та заяву (де детально все описала) в Інтернет магазині «APPLE GARDEN».
В телефонному режимі оператори Інтернет магазину «APPLE GARDEN» мені кожний день розказують, що «завтра телефон вишлють на моє ім'я», але по теперішній день ані грошей, ані телефону - мені ніхто не повертає", - написала вона.
[sociallocker id=10854]
Електронна скринька
elya@hors.com.uaКонтактний номер телефону 0504647110
[/sociallocker]
Нагадаємо, раніше ми
публікували скаргу на сервіс ремонту, який радить цей же магазин. В скарзі було сказано, що сервіс ремонту порушив права споживача.