До
"ЕКСУ" написав наш читач Едуард, який скаржиться, що його обманули продавці інтернет-магазниу.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Хочу розповісти, як мене обдурили при купівлі телефону на сайті магазину
BECONNECT. Я купив телефон, по Новій пошті мені його прислали . На Новій пошті я його ввімкнув він працював, коли вдома я підключив зарядний пристрій він не заряджався.
Я зв'язався з магазином і відправив його на другий день назад в сервісний центр, який мені вказав магазин.
Через кілька днів мені телефонують з сервісного центру і кажуть, що згорів контролер живлення в телефоні і за ремонт я маю заплатити 600 грн.
Скажіть, будь ласка, за що я маю платити, якщо я ним не користувався? Я розумію, що це розвод на гроші. Цей телефон, напевне, вже не одному посилали. І цей сервісний центр працює в них. В той день, коли я його купував, номер заказу видалили на сайті з мого особистого кабінету", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Едуард
Електронна скринька
Edikzzz@ukr.netКонтактний номер телефону 0667175292
[/sociallocker]