До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Станіслав, який скаржиться на приватного підприємця, що відмовляється виконувати норму Закона "Про права споживача".
ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:
"Доброго дня, 06.12.2018 р. я здійснив покупку електронного пристрою (електронний годинник Amazfit Bip) в інтернет-магазині на сторінці
https://forum.overclockers.ua/viewtopic.php?p=2498375#p2498375 або
https://mtk.prom.ua/, у особи
Обіход Євген Петрович, він відправив мені цей годинник, я його оплатив.
Після одного дня експлуатації годинник зламався, я звернувся до продавця із пропозицією або замінити годинник, або компенсувати кошти на ремонт, на що я отримав відмову, обгрунтовану тим, що я міг би його повернути лише, якщо не експлуатував його у 14 денний термін.
Згідно 8 статті закону України Про захист прав споживачів я маю право на відшкодування витрат на усунення недоліків товару неналежної якості. Після розмови із продавцем я вирішив подивитись на сайті Міністерства юстицій України свідотство про реєстрацію підприємця цієї особи. Однак, виявилося, що дана особа припинила підприємницьку діяльність, та взагалі не має права здійснювати цю діяльність. Прошу здійснити перевірку стосовно законності діяльності данної особи. Область вкладених файлів", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я: Шахрозан Станіслав Сергійо
Електронна скринька:
stanislav.shah@gmail.comКонтактний номер телефону: 0979898163
[/sociallocker]