Жителька Сум звернулась до керівництва аеропорту Бориспіль з проханням владнати роботу персоналу, тому що вони поводяться неприпустимим чином. Жінка розповідає, що їй вкрай не сподобався сервіс та відношення працівників до пасажирів.
Ось її враження:
"В аеропорту Бориспіль 29.09 відправлялася у подорож. Біля двох вікон реєстрації зібралася черга всіх пасажирів, оскільки перший пасажир, що реєструвався, мав проблеми з багажем.
Його не могли обслужити більше години. Реєстрація була заблокована. Після чекання більше години персонал аеропорту нарешті подумав відкрити додаткових 3 вікна реєстрації.
Одна із працівниць аеропорту, назвавшись старшою Волошина Анастасія, чомусь подумала, що вона має право вирішувати, кого першого реєструвати, а кого взагалі «послати».
Як, для прикладу, мене: на її думку я стояла в кінці черги, і тому перша чи друга у її вікні не маю права реєструватися. На підвищених тонах та емоціях склала мій паспорт і сказала, що я можу взагалі не полетіти, бо вона на мене образилася.
Бо я їй зробила зауваження, щоб вона збавила свій тон і нарешті почала реєстрацію, бо всі стоять у черзі більше години в чеканні. Я попередила про неприпустимість такого відношення та про те, що є можливість поскаржитися на таке обслуговування пасажирів.
На що Анастасія не розгубилася і заявила, що вона старша і скаржитися можна тільки їй. Зауважу, що за роками вона за віком молодша від моїх дітей. Замкнуте коло. Отак ми прямуємо до європейських стандартів.
На всіх кутках оголошення притримуйтеся дистанції, бережіть себе, не мавпуйтеся в одному місці. А тут якщо б наша черга витримувала дистанцію, думаю ми б до міста Бориспіль якраз би дотягли.
У всьому цьому не розумію, чи то день був не такий, чи то зі мною щось не те, чи то ніхто не боїться втратити роботу і байдуже, як себе вести на роботі." - публікує слова Інни Козачок "Електронна книга скарг України".