Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Хочеш отримати одну довідку? Чекай кілька днів! Як "Рівнегаз" знущається над споживачами

03.08.2021 18:49
18
 

Жителька Рівного поділилась своєю історією "походу" до місцевих комунальних служб. Аби отримати кілька невеликих довідок, жінка витратила купу нервів та часу, адже, як відомо, комунальники не вміють йти на компроміс з клієнтами.

Скарга:

"Щоб бути обєктивною, пишу про відповідні події по якомусь часі, а саме за два дні, коли емоції уляглися і подумки хотілося б оправдати тих людей.

Однак жодні гіпотези чи припущення не діють на їх користь. Так склалося, що мені необхідно було взяти довідки про відсутність будь яких боргів за сплату комунальних послуг.

Ну очевидно, без бюрократії не обходиться і компютеризація не допомагає позбутися різних паперів, які ксеруються в багаточисленому порядку, бо кожен вимагає оригінал по якому звіряє копію і робить ще якісь записи чи сканування.

Найшвидше справилися з рівнеоблоенерго, хоча щоб добратися до них то необхідно або добрий марш- бросок зробити або години зо дві маршрутку почекати (в одну сторону) або на таксі витратити.

Контора немов би одна, однак довідки необхідно взяти було в двох будинках, бо одні записують дані, а інші рахують. Щоб розрахуватися з водоканалом теж необхідно мінімум два дні потратити.

Перший, щоб подати заявку і другий, щоб дочекавшись контролера, який випише акт огляду і зробить фото (зі свого телефона ви не можете їм довести про наявність пломб та вирогідність цифр, ну не повірять вам) і тоді швиденько мусите повертатися знову до їх контори.

Де знову показуєте купу паперів і вони ще з пів години щось передивляються в комп’ютері (мене тільки дивує, що і навіщо необхідно було брати справки з ЦНАПУ та надавати квитанції оплат, коли все має бути в комп’ютерній базі).

Але на цьому полягає безглузда перевірка, особливо тих, кого треба притягувати до відповідальності, швидко викручуються, а ті в кого все чисто, то необхідно по сто разів сканувати.

Однак мені вдалося вкластися в два дні і отримати відповідну довідку про відсутність боргів.
В жеку також було досить швидко, хоча  все начальство (саме в них необхідно було вияснити деякі справи) закрилося за великими на глухо закритими дверями.

І розмовляли або через посередників (своїх працівників) або через телефон. Адже в країні карантин і є така можливість, щоб проігнорувати громадян та залишити їх зі своїми проблемами самих.

А те, що вони отримують заробітну плату саме за вирішення цих проблем, то вже не будемо про це згадувати, адже кожен викручується як вміє та може.

Рівнегаз не відставав від інших і там також необхідно було подати особисто заявку на перевірку лічильника їхнім контролером, якого ми чекали аж два дні.

Не буду входити в нюанси, хто завинив чи дівоча память працівниці, з якою ми бачилися в четвер, чи халатність самих контролерів, бо хто ж в пятницю довго працює.

Прочекавши (як було наказано від години 9 з ранку до майже 17 пополудні ) ми чудом встигли приїхати до рівнегаз, щоб вияснити, чому до нас ніхто не прийшов і не передзвонив.

На що отримали здивовану відповідь працівниці (вона вже і компютер виключила, бо залишалося 15 хвилин до 17:00), що їй нічого невідомо і вияснити вона вже нічого не може, бо контролери працюють до 15:00).

Я попросила подати ще одну заявку, вже на понеділок і попросила щоб мені передзвонили, бо їх телефони включать тільки музичне оформлення та рекламу і ніяк до них неможливо додзвонитися.

Про якісь додаткові телефони в них не було інформаціїї і нічим вони не можуть зарадити. В понеділок нам вдалося дочекатися контролера, яка виписала акт перевірки та сфотографувала лічильник.

Очевидно, я поїхала знову до контори рівнегазу по відповідну довідку. Приїхавши в 11.30 я дістала номер 253 і розпочалося довге чеканя дві з половиною години.

Не згадую про попередні пересиджування в них в червер і в пятницю нам повезло, бо не було багато людей, та й вони вже повиключали комп'ютери.

(Уявіть собі що вчитель за 15 хвилин до закінчення уроку зробить собі перерву чи лікар відійде від хворого, не закінчивши операції або водій вийде з автобуса чи тролейбуса, не доїхавши до кінця маршруту).

Отож назбиралося біля сотні людей (карантин тільки для вибраних), спочатку працювало 7 працівників з 16 можливих , з часом залишилося 2. Люди почали шуміти, вимагаючи посадити працівників до обслуговування, на що почули відмазку, що в них обід.

На дверях, в годинах праці, обіду не вказано). Не витримавши натиску невдоволених людей почало працювати 4 працівників. Біля другої години надійшла моя черга, мене приймала пані Надія Лещенко, оператор номер 15.

(Попердні рази я навіть і не подумала про необхідніть записати дані оператора, але гіркий досвід змусив мене відразу записати дані цим разом). Пояснивши про необхідність довідки і наддавши всі документи і від контролера і з ЦНАПУ я по 10 хвилинах отримала довідку про відсутність боргів за сплату газу.

Однак мене просили прийти наступним разом за довідкою про відсутність боргів за доставку газу, бо на той момент в них закінчилися бланки. Я попросила написати від руки про відсутність будь яких боргів.

Однак мені сказали, що так не можна ( немовби людина щось писала, значить літери знає, в компютері мишкою щось клікала, значить якість основи вміє). На моє питання щодо головного оператора, який зможе в чомусь допомогти, відповідь була заперечною.

Бо вона понесла бумаги на підпис до начальства. В мене помаленьку заводилася пружина протесту, виклавши їй всю історію свого туру до їхньої контори рівнегазу і запевнивши працівницю, що я не піду, поки не отримаю довідку.

Пані Надія почала снувати по залі шукаючи якогось бланку і переговорюючись з іншими працівниками. Була ще спроба відіслати мене на інший термін, однак розуміючи, що я не збираюся відступати і багаточисленість людей, які тільки недавно заспокоїлися.

Але емоції ще не вляглися, пані розуміла щоб уникнути наступного галасу та не нервувати змучених людей, деяких доведених до відчаю, по 20 хвилинах пані все таки відшукала такий цінний бланк і виписала довговистраждану довідку.

Вже їдучи додому мені хотілося зрозуміти, навіщо люди роблять проблеми іншим. Взагалі праця з людьми вважається нелегкою, кожен має свій характер, свої принципи, почуття та темперамент чи може важчий день, чи не з тої ноги встав.

Але ж завжди необідно залишатися людяним. Ну не взяли тебе в троллейбус і ти мусів йти пішки до роботи, так навіщо ж було доводити ту пенсіонерку до інфаркту, виписуючи суму боргу (якого взагалі то немає як вони запевняють).

Бо бабця сплачує тоді, коли приходить пенсія, а плату вимагають на кілька днів раніше і бабця їде до установ, щоб вияснити вже по третьому кругу. Таких і подібних історій можна написати цілу книгу.

І мене зацікавило, чому журналісти не прийдуть до таких інстанцій і не послухають, вони ж теж якимсь чином сплачують свої комунальні послуги і в них теж виникають якісь непорозуміння.

(Чи можливо вже працівники таких контор знають, кому можуть нагрубити, кого можуть шантажувати, а кого краще не чіпати). Прикро мені що іноді люди забувають, що вони також звичайні люди, які теж хворіють ( тоді звертаються ддо лікарів).

Які мають дітей ( і тут зустрічаються з вчителями) і існує багато інших випадків, коли незалежно від того, чи ти начальник чи звичайний працівник, але рішення проблем чи допомога приходить від звичайних людей.

Які проживають обок тебе, які приходять по допомогу саме до тебе. Одні називають це кармою, інші - законом бумеранга, але це діє. А ще важливо памятати про те, що ми всі люди і повинні поводитися по людяному." - публікує слова Вікторії "Електронна книга скарг України". 

Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл. Для цього Вам потрібно увійти або зареєструватися.
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка