До "Електронної книги скарг України" написав наш читач Юрій, який скаржиться на сервіс компанії "Київстар", які незрозуміло чому вимагають його паспортні дані.
"13 лютого 2018 року, я звернувся в центр обслуговування «Київстар» за адресою м. Львів, вул. Валова, 11. Перша з ким я спілкувався була експерт Ольга В. На жаль, вона не займалась даним питанням і попросила звернутись до спеціаліста, своєї колеги Наталії С. Про це трохи згодом.
Відділення здійснює реалізацію засобів мобільного зв’язку та аксесуарів, а також стартових пакетів «Київстар», а значить є підприємством роздрібної торгівлі. У пані Олі я попросив книгу скарг та пропозицій, яка мала б бути у кутку споживача, про те її там не було. Експерт повідомила мене, що у них є гаряча лінія (466) і книги скарг та пропозицій в них немає, хоча законодавство каже інакше. А отже дане відділення порушує закон згідно зі статтею 155, ч.1, Адміністративного кодексу України (порушення правил торгівлі і тягне за собою покарання у вигляді штрафу). За порушення правила торгівлі керівник підприємства персонально несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Почекавши декілька хвилин в черзі мене запросила до столу спеціаліст Наталія С. Я запитав дозволу записувати нашу розмову на диктофон, але вона відмовилась. Отже, далі відбувся діалог наступного змісту:
Н: Доброго дня, чим можу Вам допомогти?
Я: Доброго дня. Поясніть причину блокування моєї сім-карти?
Н: Зараз перевіряю… Так, дійсно, Ваша карта заблокована. Треба паспортні дані для її розблокування.
Я: Добре, я дам Вам паспортні дані, якщо Ви скажете, яке прізвище було прив’язано до стартового пакету при його купівлі?
Н: …
Я: Чому я повинен надавати Вам свої паспортні дані, якщо при купівлі стартового пакету в мене цього не вимагали? І взагалі, я хотів би отримати усне, а краще письмове пояснення, на основі чого було заблоковано мій номер?
Н: Я цього не знаю і пояснити Вам не можу. У нас є служба безпеки, яка цим займається. Це вони блокують телефони. Пишіть звернення і протягом 30 календарних днів Вам мають відписати.
Я: Добре. У вас є шаблон цього звернення?
Н: (друкує шаблон) Можете писати все, що хочете.
Я: Дякую, - пересідаю за інший стіл, заповнюю звернення і передаю його п. Наталії, - ось, прошу. Зробіть мені ксерокопію, будь ласка.
Пані спеціаліст зробила мені копію, я попрощався і залишив відділення. Тепер очікую письмової пояснення представника ПрАТ «Київстар» чому я маю витрачати свій час, нерви та кошти, а також надавати на незрозумілій основі свої паспортні дані за чиєсь необґрунтоване рішення про блокування моєї сім-карти.
ПС зайшов на форум Київстару і зрозумів, що ця ситуація із блокуванням вже стала класичною для них", - написа він.
[sociallocker id=10854]
з повагою,
Юрій Мармуляк,
Моб.тел.: +380681855225.
[/sociallocker]