Користувачі масово скаржаться на компанію "Київстар" за безпричинне або невірне (за умовами діючого тарифу) списання коштів та, фактично, шахрайство. Одну із таких скарг написала жінка, якій вже увірвався терпець.
Ось її звернення:
"Мобільний оператор київстар вже до краю обнаглів! Я підключила ще у січні послугу все разом (мобільний зв'язок + домашній інтернет оплачувала спільно) .
В персональному кабінеті так і вказували, що тариф активний від січня і оплату знімали, хоч смс з уточненням активації послуги не присилали.
Ну після багаточисельних спроб замовити смс з підтвердженням більше не намагалась, так як тарифний план по моєму номеру телефону і інтернету вказувались як підключені.
Відповідно, знімати вчасно плату оператор не забував! Перед черговим зняттям коштів у травні я поповнила рахунок на 200 грн. Плюс був залишок коштів на балансі від 50 до 100 грн (оплата по тарифу нараховується 125 грн).
Але 22 травня в мене приходить смс, що мій тарифний план не оплачено, а кошти, які були на рахунку, списано невідомо куди. Сам оператор заявив, що взагалі ще чекає оплату, щоб надати пакет послуг.
Нагадую - мій тарифний план 125 грн в місяць! В результаті списали приблизно 250-300 грн, які були на рахунку та ще й просять знову зробити оплату на подальщий місяць.
Я не роблю оплату (можливості вже немаю). Київстар вже декілька днів не відповідає з рішенням проблеми, інтернет відключили, пакет послуг мобільного зв'язку також не нарахували.
На питання скільки часу я маю бути без зв'язку і чому пропали кошти - не дають ніяку окрім того, що моя скарга зареєстрована. Сказали очікувати, самі звяжуться зі мною..
Дякую любий київстар, що в такий період воєнного стану ви списуєте невідомо куди гроші. Кажете, що ще винна гроші, це вже просто жесть!
Сиджу чекаю на ваш дзвінок третій день, сама як дзвоню, то ви нічого мені не відповідаєте! І це оператор номер один в Україні!?" - публікує слова Христини "Електронна книга скарг України".