До "Електронної книги скарг України" написав наш читач Олександр, який скаржиться на службу доставки, що нахабно затримала його посилку.
"24.04.2018 був відправлений вантаж службою доставки "ІнТайм". Орієнтовна дата прибуття вантажу вказана в накладній - 27.04.2018. 29.04 при зверненні на гарячу лінію мені повідомили, що доставка в поштомат буде здійснена 02.05.2018. 03.05 досі вантаж не прибув.
Фактично посилка затримана на 7 днів, 3 з яких є робочими.
Затримка вантажу створила мені матеріальні збитки. Прошу звернути увагу на моє звернення, у зв'язку з тим, що мій випадок не є виключенням в їх роботі. На сторінці інтайм в фейсбуці є багато аналогічних скарг. На гарячу лінію компанії додзвонитись практично неможливо", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я: Олександра
Електронна скринька: Zmienko.sasha@gmail.comКонтактний номер телефону: 380636354141
[/sociallocker]
Останні скарги