Компанія «Київстар» за хвилину розмови зняла з клієнтки суму в кілька разів більшу, ніж передбачає тариф. Зв`язатися з оператором жінка не змогла, оскільки на всіх номерах підтримки – лише автовідповідач.
ОСЬ ТЕКСТ СКАРГИ:
«Компания «Киевстар» - оператор мобильной связи - занимается мелким воровством денег с телефонных счетов. Недавно за разговор на городской номер меньше минуты по времени (стоит 1,50 грн/минута) с меня сняли 7 гривен. Выяснить почему – не удалось, так как дозвониться до оператора невозможно. Всюду автоответчик. Воровать нехорошо! Их, видно, мамы этому не учили», - написала наша читачка Людмила до «Електронної книги скарг України».[sociallocker id=10854]0964749449Ludmila.mykytiuk@gmail.com[/sociallocker]Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф