До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Ольга, яка незадоволена відвідуванням столичної поліклініки №1, що знаходиться у Святошинському районі столиці.ОСЬ ЇЇ СКАРГА:"17.10.2017р. моя дитина Босак Владислав (6 років), зазнав травму у вигляді «відкритий перелом ногтівої фаланги II лівої кісті, рвана рана ногтівої фаланги II лівої кісті».
Звернувшись до відділення травмпункту «ОХМАДИТ» нам надали якісну, безкоштовну допомогу. Надалі ми повинні були робити перев’язки під наглядом хірурга у дитячій поліклініці №1, що знаходиться за адресою вул. Уборевича, 11. Перші два дні були без претензій лікар Бутусова К.О. досвідчений хірург, давала якісну допомогу та консультацію.
На третій день 20.10. в зв’язку з посвяченням у першокласники мого сина, фізично не встигли на прийом до Бутусової К.О. і автоматом перейшли на другу зміну. Кедик Л.В. більше переймалась, яке взуття на ній, а не з якою тяжкістю у неї пацієнти т.к. сама була свідком, що за 15 хвилин робочого часу вона змінили три пари взуття.
Її недовольство почалося ще в холі, т.к.це була п’ятниця, а відвідувачів було не менше 10 чоловік. Зайшовши до кабінету вона була не в настрої, нервувала, починала щось пояснювати, а потім махала рукою і мовчала. Обробляючи рану (точніше ляпнувши на неї антисептико) кричала та почала залякувати в присутності дитини, що рана почала гнити, ніготь треба зривати, що справа йде до ампутації, але вона може обробити рану «своїм власним» антибіотиком, і звичайно вона двічі спитала, чи готові ми заплатити за нього гроші.
Мій чоловік не витримав, звернувся до завідуючої відділення поліклініки №1 вона рекомендувала звернутись до іншого лікаря та почала виправдовувати свою підопічну Кедик Л.В. В результаті ми повезли дитину до «ОХМАДИТу», але не за рекомендаціями «спеціалістів», а для здоров’я своєї дитини. Нам пощастило працював лікар, який приймав нас 17.10.17р. подивившись,обробили рану та завірили, що все йде належним чином.
Немає гною? в зриванні нігтя немає потреби т.к.він сам відпаде, коли почне відростати новий, а про ампутацію взагалі не було коментарів.
Тому, враховуючи вище сказане. Прошу, вжити заходів щодо Кедик Л.В., її відношення до пацієнтів та професійних своїх обов’язків. Звернути увагу на продаж «власних» медикаментів у державній установі. З повагою", -написала вона.
[sociallocker id=10854]Довгалюк Ольга Владиславівна моб. 067 782 17 00[/sociallocker]
Останні скарги