До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Ростислав, який скаржиться на те, що чиновники так реформуються, що самі потім не знають, як приймати оплату за спожиту комуналку.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Я, Мацьків Ростислав Теодорович, проживаю за адресою: м.Львів, вул. Горбачевського, 22/40, користувач газу під № 0900424222. До грудня 2017р. оплата за газ проходила наступним шляхом:
1.Я кожного 1-го числа надсилав покази лічильника.
2.Тов «Львівгаз Збут» формував квитанцію і направляв її в «Приватбанк».
3. «Приватбанк» 15 числа кожного місяця автоматично з мого рахунку оплачував за надані послуги.
З грудня 2017р. Тов «Львівгаз Збут» вводить «рекомендований платіж», не пояснивши «Приватбанку» що треба оплачувати, а що можна. «Приватбанк» в шоці, я починаю оплачувати рахунки сам. Так тепер Тов «Львівгаз Збут» відмовляється зарахувати мою оплату в лютому, проведену через «Ощадбанк». Для цього, виявляється, треба особисто прийти в центр обслуговування клієнтів та ще й принести купу документів. У мене на опікунстві двоє інвалідів, тому часу на походеньки немає.Точно така сама проплата в січні була зарахована, про що мене повідомили письмово. То що, розучилися? І, взагалі: квитанції приходять із запізненням, без зарахування попередніх проплат, на звернення відповідають відписками.
Окремо про «рекомендований платіж». Мало того, що це одурманювання людей, якщо не грабіж, то таким чином була зіпсута вся відпрацьована система розрахунків. Таке враження, що Тов «Львівгаз Збут» дуже хоче покращити своє матеріальне становище банально оббираючи людей.
Прошу заставити львівських газовиків навести порядок з розрахунками, покарати винних та повернути стару систему оплати", - написав він.
[sociallocker id=10854]
<rmatskiv@druzhba.lviv.ua>[/sociallocker]