До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Андрій, який скаржиться на порушення Закону магазином Алло.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"03 березня 2018 р., я придбав у магазині АЛЛО, що знаходиться за адресою м. Одеса, дор.Південна, 101 А, бездротові навушники вартістю 2 599.00 грн.
Прийшовши додому, мені не вподобався даний товар і я вирішив його повернути. Відправився у магазин того ж дня, написав заяву на повернення товару, її прийняли і попросили картку, якою я проводив розрахунок, щоб повернути кошти, на що видали чек, що повернення коштів виконано успішно.
Минув 10-й день, після того як мені видали чек про повернення грошей, але гроші мені так ніхто і не повернув.
На усі звернення до магазину і на гарячу лінію, отримую відповідь, що потрібно почекати. Але згідно статті 9. пункт 3, закону Про захист прав споживачів, я мав отримати кошти не пізніше семи днів. На всі звернення до магазину, я отримую відповідть, що потрібно чекать. На звернення до банку відапрвника, я отримую відповідь, що звертатись необхідно до магазину", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Андрій
Електронна скринька
slobodskoy@ukr.netКонтактний номер телефону 067-678-10-55
[/sociallocker]