Жителька Одеси розповіла, як потрапила на гачок недобросовісних продавців, які працюють за повною предоплатою, проте товар відправляють бракований і відмовляють у заміні.
Скарга:
"Доброго дня. 14,08. я придбала плаття в інтеренет-магазині, сплативши 575 грн. Отримала відправлення: товар неякісний, ще й розмір не співпадає.
Звернулась до магазину на електронну пошту. Вони відповіли, що товар не міняють, що треба було претензії пред'являти на Новій пошті.
Менеджери магазину спірні питання не вирішують. Магазин ART DE LUX. Де шукати справедливості? Так чинять недобропорядні люди, але ж це магазин, начебто, з гарними відгуками. Складається враження, що відгуки писали самі про себе.
"Добрый день. Я получила свой заказ № 163724. Мне не подошел размер и качество ткани (к большому сожалению). Подскажите пожалуйста, как быть в этой ситуации. Возможен вариант возврата? Я Бондарец Наталья, тел. 093 983 99 82.
Ответ от ART DE LUX Shop: "Здравствуйте. Все претензии по товару принимаются на Новой почте. У нас нет возврата и обмена".
Мой ответ: "Такого не может быть, чтобы не меняли размер. Замените модель. И, согласно закону, вы обязаны принять в течение двух недель ваш некачественный товар или заменить размер. Ваши размеры не соответствуют реальным.
Пожалуйста, разрешите мою просьбу. Я могу взять другое платье, или другой размер такой же модели. Очень расстроена вашим ответом, так как читала отзывы хорошие и поверила.
Не хотелось бы иметь о вашем магазине плохое мнение. Платье стоит 575 грн. это не мало. Пожалуйста, убедительно вас прошу решить мою просьбу. С уважением, Наталья".
Відповіді, я так розумію, більше не дадуть. Мої проблеми тепер, що з цим товаром робити." - публікує слова Наталії Бондарець "Електронна книга скарг України".