Магазин побутової техніки "Цитрус" набирає шаленої популярності в категорії "шахрайські сервіси", адже дуже добре знається на тому, як обдурити свого клієнта і вийти "сухим з води".
Скарга:
"Не купуйте нічого у Цитрусі, вас обмануть. Купив телевізор Haier, він зламався, надіслав у Цитрус-сервіс у Одесу за 14 днів до війни.
На сайті вказано, що максимальний час ремонту складає два тижні. Або доступне повернення/заміна товару. Пройшло майже 3 місяці, я весь час просто чекав.
Мені ніхто ні разу не подзвонив і не написав, поки я не почав телефонувати на гарячу лінію цитруса, кожен день дзвонив і мені просто говорили, що вашої заявки немає.
Коли вияснялася заявка, то казали чекайте вам подзвонять, напишуть - ніхто не дзвонив і не писав, тільки інколи, коли я вже більше 10 дзвінків робив, відписувала менеджер.
Але відповідала без конкретики, просто чекайте не знаючи що. Невдовзі отримав дзвінок, що сервіс, який спеціалізується на техніці haier, не працює і ніхто не буде ремонтувати телевізор.
Замінювати товар також. Будуть щось думати і вирішувати, але судячи з того, яке там жахливе відношення, то ніхто нічого назад не отримує.
Компанія взагалі не клієнтоорієнтована, майже 3 місяці просто обіцянки. Категорично не рекомендую щось купувати у Цитрусі. Майже 3 місяці просто повного ігнору.
Єдина людина, хто вирішив якось допомогти і щось дізнатися по моїй заявці, це оператор Олена і все, всім іншим повністю байдуже" - публікує слова Олександра "Електронна книга скарг України". .