Популярна українська мережа магазинів електроніки та побутової техніки "MOYO" встигла зібрати негативні відгуки від своїх клієнтів щодо продажу несправного товару. Така ж ситуація трапилась і з жителем Львову, який придбав браковану техніку за ціною нової.
Скарга:
"Магазин техніки MoYo - шахраї. Купував ноутбук HP 15-db1165ur (квитанція 000040901 00018), продали бракований, абсолютно не відповідає своїм характеристикам. Повернув через 3 дні, міняти/повертати кошти відмовилися, забрали у сервісний центр.
По закону мали право його там "діагностувати" 14 днів, неодноразово до них дзвонив, оператори лише хамили або "динамили". Звісно ж після 14 днів нічого не відбулося, зі мною не зв'язалися, контакти сервісного центру надавати відмовилися.
Довелося звертатися в Товариство Захисту Прав Споживачів, де підтвердили (як і безліч відгуків в інтернеті), що у MoYo такі "кидки" - це нормальна практика." - публікує слова Олександра "Електронна книга скарг України".
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф