Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Магазин "VITTO ROSSI" в ТРЦ «Ocean Plaza» обманює покупців

14.05.2016 21:39
7492
 
"Я, Яцута Яна Валеріївна, «08» травня  2016 року у магазині “VITTO ROSSI”, який розташований в м. Києві по вул. Антоновича 176 ТРЦ «Ocean Plaza», придбала взуття Модель 3906-6302-11 PY Чорний, що коштує 1 975 грн., згідно цінника який був зазначений на даній моделі взуття. На касі мені пробили взуття за ціною 2 765 грн. Так як я купувала не одну пару взуття, я не звернула на це уваги при розрахунку на касі. Коли я прийшла додому помітила, що мені пробили взуття по іншій ціні ніж та, яка була зазначена у ціннику. [caption id="attachment_18466" align="aligncenter" width="731"]Фото автора скарги Фото автора скарги[/caption] 09 травня 2016 року я звернулася до магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza», щоб мені пояснили чому в чеку інша ціна та повернули різницю. Адміністрація магазину пояснила, що ціну на взуття вони не поміняли та зняли з мого взуття цінник, порушуючи: ст.12 Інструкцію «Про порядок позначення роздрібних цін на товари на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та закладах ресторанного господарства» :Оформлення засобів інформування про ціни проводиться до надходження товару до торговельного залу або об’єкта дрібно роздрібної торговельної мережі. Працівники суб’єкта господарювання до початку роботи повинні перевірити наявність та оформлення ярликів цін (цінників), покажчиків цін, меню, прейскурантів цін на куповані товари. Адміністрація магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza» відмовилися повертати мені різницю між чеком та цінником, сказавши мені «Що закон на їх стороні». Адміністрація магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza»  відмовилися надавати документи, які підтверджують ціну на дану модель взуття порушивши при цьому:Закон України «Про захист прав споживачів»:ст.17 п.4 Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов’язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції. Враховуючи вищевикладене прошу провести ретельну перевірку магазину“VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza», зобов`язати адміністрацію магазину повернути різницю між чеком та цінником на даний товар, притягнути до відповідальності керівника магазину відповідно до закону, за порушення прав споживачів. Результат по моїй заяві прошу надіслати на мою електрону адресу", - написала наша читачка. Подібну заяву із подібним змістом було також надіслано до управління з питань захисту парв споживача України.Контакт для журналістів:[sociallocker id=10854]yanulya_1990@mail.ru[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка