Багато з нас витрачає кошти на послуги ліфтів у власному житловому будинку задля комфортного пересування, але не завжди ці умови та обслуговання є безпечними та приємними. З такою проблемою зустрілась дівчина, яка скаржиться на жахливе обслуговування та спілкування оператора-ліфтера.
Вона пише:
"Хочу пожаловаться на работу наших лифтеров. Нам поменяли новый лифт и началось, почти каждый день там застревают люди, а сегодня мой муж застрял дважды, когда мы на эмоциях позвонили и начали возмущаться, когда наконец-то это закончится и когда нам наконец-то сделают новый лифт, ведь мы платим деньги каждый месяц. Милая девушка в кавычках послала меня куда подальше и сказала что она сейчас приедет и натянет мне мой глаз на задницу, я конечно сказала ей - приезжай. Хочу обратиться к ее руководству, неужели люди за счет которых они получают свою зарплату должны это слушать в ответ на жалобы. Вот номер телефона который набирала я (0487720231)и номер, с которого мне перезванивали(0949974231). Неужели мы за свои деньги заслуживаем такого отношения. Уважаемые ЮГ ЛИФТ научите своих операторов общаться с людьми!" - публікує слова Катерини "Електронна книга скарг України"Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф