До "ЕКСУ" написала наша читачка, яка скаржиться на порушення прав споживача одного із магазинів Полтавської бласті. ОСЬ ЇЇ СКАРГА:"Хочу подати скаргу на інтернет-магазин "Мило опт" Адреса зазначена на сайті (1-й Песчаный тупик, 1, Кременчуг, Полтавская область, Украина)
Зробила замовлення в цьому магазині на суму 350.39 грн., 20.02.2018р. здійснила оплату за вказаними реквізитами, термін збору замовлення становить 1-3 дні.
Сьогодні 27.02.2018р., замовлення я так і не отримала. Телефонувала мені постійно кажуть, що замовлення збирають і відправлять найблищим часом, але ніяких дій не відбувається.
Я вже відмінила замовлення і попросила повернути кошти, після чого на мої листи, які я надсилала електронною поштою перестали відповідати. Телефонуючи я чую постійно одну й ту саму фразу: "Наш менеджер зв'яжеться з Вами, для вирішення данної проблеми", але ніхто так і не збирається вирішувати мою проблему. На сайті розміщенні тільки позитивні відгуки, а коли почались проблеми з виконанням замовлення, знайшла реальні відгуки в гуглі і таких людей як я, виявляється не мало. Дуже не хочеться, щоб таких як я ставало з кожним днем все більше. Буду дуже вдячна буду за допомогу", - написала вона.
[sociallocker id=10854] masulya@bigmir.net[/sociallocker]
Останні скарги