Мешканець Вінниці скористався послугами місцевого сервісного центру, проте якістю обслуговування залишився вкрай незадоволеним. Чоловіка фактично обдурили на кілька тисяч гривень.
Ось його скарга:
"Доброго дня! 20.07.2021 року я обслуговував своє авто Volkswagen Caddy 2008 року випуску на СТО Джерман-Центр по вулиці Лебединського 19 в місті Вінниця.
Спеціалісти повинні були виконати сервіс по заміні мастила та фільтрів, діагностику ходової з послідуючою заміною несправних деталей.
Правила компанії не дозволяють контролювати клієнтом процес виконання робіт, саме тому я був відсутній під час ремонту авто. Після завершення я побачив здивовані очі майстра, який не зміг завести моє авто через заблоковане рульове колесо.
Далі працівники намагалися розблокувати руль різними способами (поливали різними очищувачами), при цьому говорячи про механічну поломку, звинувачуючи вік авто.
Через деякий час великими зусиллями, розблокувавши руль і знявши блокування, «майстри» порадили, де можна полагодити, те що зламалося через «незрозумілі» причини (тому що у них це коштувало більше 6 тис. грн).
Ремонт замка мені обійшовся в 2100 гривень в іншому місці. Якщо б ця поломка сталася на моїх очах - запитань до «майстрів» було б менше.
Тому дивлячись в очі керівнику відділу сервісу, в якому я обслуговувався з 2008 року, я побачив безнадію та виправдання своїх колег. Намагання побачити відеодоказ також нічим не закінчились.
Ось так ремонтують авто в Джерман-Центр міста Вінниця. Знайти контактний телефон для скарги не вдалось через недостовірну інформацію на сайті. Дякую!" - публікує слова Ярослава "Електронна книга скарг України".