Жителька м. Чернівці завітала до місцевого магазину під назвою "Nay Nay" та спіткнулась з некомпетентним персоналом. Більше того, сама адміністрація магазину не розуміє, яке має бути відношення до покупців.
Скарга:
"25.06 в магазині Най-най по вулиці Горіхівській в м'ясному відділі з запакованим лотком яєць я помало поверталася йти, але тут трапився курйоз, за який переді мною ніхто не вибачився.
Працівник магазину, не попереджаючи голосом, що везе візок залізний, у вузькому проході в м'ясному відділі, просто їхав і досить болюче стукнув мене по нозі тим візком.
Моя миттєва відповідь: "а ви чого не дивитеся?" - і поїхав далі. Я стою, нога болить, лице ледве не кривиться від болю. Ніхто не каже "вибачте".
Ніхто не подав шось холодне. Той працівник, проходячи повз, ще й далі дозволяв собі налітати на мене, що це я сама винна. Якийсь телефон мені дали якоїсь просто Людмили.
Вона лише сказала "да да, ми поговоримо з ним". Гидко стає від такого відношення." - публікує слова Олени "Електронна книга скарг України"..