До "ЕКСУ" написала наша читачка Оксана, яка скористалася на свою голову доставкою майбутнього.
Неодноразово зверталися у центр підтримки клієнтів за номером 0800500609, але безрезультатно. Відповідь була однаковою, відправляємо ваше повідомлення у службу доставки, чекайте дзвінка оператора.
Я на цей дзвінок чекала 2 дні. За що я заплатила 145,00грн, якщо посилка недоставлена вчасно? Що мені тепер ці продукти харчування вартістю 3000,00грн відправляти на смітник? Якщо я замовляю таку послугу і в призначенні вказую що це продукти харчування то я на щось розраховую? Хто має відшкодовувати вартість послуги та продукти харчування на суму 3000,00грн?", - написала вона.
[sociallocker id=10854]Ім'я: Оксана
Тел.: 0971002602
Email: pashina1976@inbox.ru [/sociallocker]
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Скарга щодо відправлень по Новій Пошті. Дата оформлення вантажу 04.10.18р. Розрахункова дата прибуття П`ятниця 05.10.18р. Кількість місць -2, фактична вага -23,8кг, об`ємна вага -21,3кг, оголошена вартість 3000,00грн. Повний опис відправлення: продукти харчування. Замовленя послуга кур`єрської доставки вартістю 145,00грн.Відправлення мало бути доставлене 5.10.18р.
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф