До "
ЕКСУ" написав наш читач, який на свою голову вирішив провести шоппінг в одному з інтернет-магазинів.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Замовив товар у інтернет магазині baunti.prom.ua.
2 товари: 1. Екшн камеру SJ4000 A7 Black 1шт.
2. Надувний матрац "Ламзак" (зеленого кольору (на вибір покупця) 1шт.
Результат: Оформлення замовлення 05.03.2018. Оплата - 06.03.2018.
Надіслав СМС повідомлення з проханням надіслати мені номер ТТН. Надіслали номер з ТТН аж 12.03.2018. Протягом усього часу на котактні номери ніхто не відповідав. В наборі до екшн камери відсутні деталі, що були вказані у описі. Надувний матрац "Ламзак" приїхав зовсім іншого кольору та пошкодженим.
На "Новій Пошті" перевірку товару сприйняли по факту: "Є то є, все ціле, все ок", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Нікіта
Електронна скринька
agonia.music@gmail.comКонтактний номер телефону 093-93-03-597
[/sociallocker]