"Доброго дня. Я Кабко Наталія Володимирівна, мати чотирьох дітей, опинилась у ситуації з блокуванням рахунку, на який отримую соціальні виплати. На даний час це мій єдиний дохід (офіційно в декретній відпусці до травня 2021 року). Ощадбанк заблокував мій соціальний рахунок згідно Постанови виконавчої служби про арешт коштів (додається сама постанова - 4 стор.).
З 29 жовтня 2020 р. не можу вирішити питання, чому Ощадбанк порушує мої права та не читає постанову у повному обсязі. Протягом двох тижнів бігаю від банку до виконавчої служби (в умовах COVID-19) збираю різні довідки, щоб довести зарахування соціальних коштів на цей рахунок.
Виконавча служба вимагає від мне довідку з банку, що це дійсно соц.рахунок, а банк відповідає, що не дає таку інформацію, хто накладав арешт той і знімає. Хочу звернути увагу на те, що виконавчий лист у мене з 2015 року і у 2016 році із заробітної плати було утримання 20 %, поки не пішла у декретну відпустку (і ніяких блокувань рахунків не було аж до 29 жовтня 2020 р.) - що змінилося?
Звертаюся до Вас з проханням у допомозі хто повинен розблокувати соціальний рахунок і як взагалі можлива така ситуація в період COVID-19. Додаю скановані документи: Постанову виконавчої служби - 4 стор. Довідки від Управління праці та соціального захисту населення - 3 довідки. Виписки з карткового рахунку на які зараховуються соціальні виплати. Заяву про приєднання про відкриття соціального рахунку." - публікує слова Наталії Кабко "Електронна книга скарг України".
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф