До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Олександр, який скаржиться, що через Нову пошту, яка забуває вчасно доставляти їм посилки в пансіонат продукти, що передають псуються, а життєво-необхідні ліки не доходять вчасно. А іншого виходу, як користуватися послугами цієї компанії - немає.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"У Ржищівському геріатричному пансіонаті, що на Київщині, проживають 150 підопічних. Сам пансіонат розташований за межами міста, на схилах Канівського водосховища за два кілометри від Ржищева. Враховуючи ці фактори майже всі підопічні, що мають родичів отримують від них посилки. Доставляє ці посилки Ржищівське відділення Нової пошти, беручи за свій сервіс кругленьку суму. На жаль, сервіс Ржищівського відділення нової пошти існує тільки на папері.
Майже всі підопічні, що користуються послугами цього відділення-отримують посилки із великими затримками. Так, наприклад, одна бабуся-підопічна отримала посилку із Боярки через 9 днів після відправлення: ковбасу, що лежала у посилці довелося викинути-вона поросла мохом.
Аналогічна ситуація була із іншою бабусею-підопічною, до неї посилка із Броварів йшла 14 днів: ковбасу із посилки теж довелося викинути-її не схотіли їсти навіть собаки.
Підопічному із Черкас син вислав посилку: доставляли її у пансіонат… 22дні. І ще багато інших випадків із діяльності даного відділка, що аж ніяк не підвищує рейтинг його існування.
Мені, автору цих стрічок, теж доводиться користуватись послугами Ржищівського відділення Нової пошти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "В БІЛІЙ ЦЕРКВІ ПОЛІСМЕНИ ПОКРИВАЮТЬ ЛІКАРІВ, ЩО ВИННІ У СМЕРТІ ЖІНКИ?"Справа у тому, що я переніс два інфаркта і без ліків не зможу жити. Враховуючи те, що міністерство соціального захисту виділяє аж дві гривні в день на лікування ліки мені висилають сестри. Кожного місяця на 1500 гривень. Тому, кожного місяця чекаю посилку, щоб продовжити своє життя. Нова пошта двічі, м’яко говорючи, підводила мене.
Торік вони забули завезти посилку, а щоб вважати себе правими-домовились із вахтером пансіонату і та взяла вину на себе: посилку привезли, але вахтер забула мене про неї повідомити (хоча кожного разу кур'єр телефонує мені із свого телефону 0934105062 і я виходжу зустрічати посилку).
14 квітня 2018 року мені повинна була прийти посилка із ліками, які я дуже чекав: ліки закінчились і я почував себе погано. Але, посилки так і не було. Коли сестра, яка відправляла посилку позвонила на гарячу лінію - їй там сказали, що на Київ прийшло повідомлення: МЕНІ ПОСИЛКА ВРУЧЕНА?!
Отримав посилку я тільки 16 квітня 2018 року о 10.35. Момент вручення посилки я зазняв на відеокамеру, а також сфотографував ящик посилки-де чорним по білому було написано: ВРУЧИТИ 14.04. А о 10.45 зателефонували із Києва (0442907500) і приємний жіночий голос мені сповістив: ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ДОСТАВКУ ВАМ ПОСИЛКИ У КИЇВ НАДІСЛАНО ПОМИЛКОВО ТА ЗАТРИМКА НЕВЕЛИКА, НІЧОГО СТРАШНОГО.
Ось так. Помилково. А взяти 120 гривень за доставку і гарантувати доставку вчасно - це не помилково?
Я написав про дані недоліки Ржищівського відділення нової пошти у місцеву газету «Ржищів», але там, чомусь, це питання соромливо замовчують: видно у них є для цього якісь причини (все-таки Ржищів невеличке містечко, і вказувати на недоліки у праці земляків не бажають).
То, можливо, хоч тут звернуть увагу на моє послання - і Ржищівське відділення нової пошти буде працювати належним чином-так як вони обіцяють у рекламі свого закладу? Дуже хотілосяб надіятись на це. 150 підопічних чекають на нормальний сервіс.
[sociallocker id=10854]
Олександр Григорьєв
Інвалід 1 групи
Підопічний Ржищівського
Геріатричного пансіонату
aleksgrig503@gmail.com[/sociallocker]