В березні до "Електронної книги скарг України" надійшла скарга від нашої читачка з Сум. В ній вона описувала, як продавці "Фокстроту", попри Закон, вимагали від неї відшкодувати гроші за ненавмисно пошкоджений товар. Але після консультації з адвокатом Надія дізналася про права споживача і спокійно попрямувала до виходу, але на неї там вже чекали суворі охоронці. "Охоронець замкнув двері переді мною на ключ. З’явилися працівники, повідомили, що на відео не видно моменту падіння через покупців, що стояли поряд і продовжили вимагати відшкодування збитків у некоректній формі. Я викликала наряд міліції, бо адміністратор не складала акт про пошкодження товару і не випустила із магазину", - написала надія. "Електронна книга скарг України", звичайно, опублікувала скаргу і контакти для журналістів. Через тиждень до Надії навідалося телебачення. Ще через деякий час - спір було вирішено. Надія не заплатила ані копійки торговельній мережі.
Сюжет телеканалу СТС із Сум:
Через тиждень після публікації, до Надії навідалося телебачення. Ще через деякий час - спір було вирішено. Надія не заплатила ані копійки торговельній мережі.