До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Ярослав, який переконує, що знахабніла торговельна мережа "Ельдорадо" відмовляється видаляти його номер з бази даних і продовжує атакувати рекламними СМС.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Свого часу, під час купівлі товару в "Ельдорадо" був зареєстрований в їхній базі даних. Після чергового СМС, я зателефонував на гарячу лінію цієї мережі і ввічливо попросив видалити мій номер з СМС-розсилки. Мене запевнили у тому, що моє прохання буде виконано вже через кілька годин. Однак, наступного ж дня я отримав знов повідомлення з рекламою.
На черговий дзвінок і повторне прохання мені відповіли, що приділять максимум уваги моєму проханню і обов'язково видалять мій номер з бази. Сповістити мене після виконання моєї вимоги відмовилися. Але через певний час я знов отримав СМС. Усього я здійснив 5 дзвінків і кожного разу мене запевняли, що цього разу вони приділять "ще більше уваги", ніж минулого разу, на мою вимогу надати якісь гарантії чи контактні дані керівництва мені надали номер секретаря, який жодного разу у різні дні і в різний час не взяв слухавку.
Більше, окрім "ми обов'язково передамо вашу чергову заяву і дуже на ній наголосимо" мені сказати ніхто нічого не міг. Усі аудіозаписи розмов у форматі mp3, починаючи з найпершої, додаю архівом. Назва кожного запису є відповідною до дати і часу початку розмови з гарячою лінією "Ельдорадо". Наступного тижня їду в Київ до їх головного офісу, спробую особисто добитися видалення моїх даних з їх бази.
Хоча вони мають зробити це вже за першим моїм запитом", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Yascher@email.ua[/sociallocker]