Жителька Васильківського району ще з минулого року не може підключити газопостачання до будинку. На котел та газплиту працівники «Київоблгазу» поставили пломби. І з тих пір почалася історія з документами та довідками, які необхідно було доставити до різних місць. Жінка просить допомоги.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Ще із липня 2018 року намагаюся підключити газопостачання до будинку, який придбала у травні того ж року. До помешкання прийшли працівники «Київоблгаз» і перекрили газопостачання, на стоянку пояснюючи це тим, що проходить ремонт на лінії і через два тижні все підключать (заборгованості у нас немає).
Але через 2 тижні, знявши пломбу із стояка, поставили на котел та газплиту у літній кухні, пояснивши, що в їхній документації наші прилади не вказані. Ми показали їм наш проект (який віддали старі господарі), на що нам відповіли: розбирайтеся в Василькові (живемо в Васильківському районі).
І понеслась: напишіть те, підпишуть це, ідуть туди не знаємо куди і принесіть те, не знаємо що. І ми ніяк не можемо дочекатися підключення. Витратили більше 5000 грн, а пломби так і стоять. І так нас далі посилають від одних до інших. А ми (я, чоловік і 2 маленьких дітей) живемо у кімнаті 3×4 м, маючи власне житло», - написала паны Людмила до
"Електронної книги скарг України".
[sociallocker id=10854]0930095205
smile1003@ukr.net[/sociallocker]