Жителька м. Суми скористалась послугами місцевого магазину "sinsay", проте якістю та сервісом обслуговування залишилась вкрай незадоволена.
Ось її скарга:
"Я купувала речі 28.08.2021 року в магазині sinsay, що знаходиться в м.Суми. Мені не підійшли штани по розміру, тому я вирішила прийти в магазин та повернути товар.
А за товар повернути кошти, на що в магазині мені відповіли, що через те, що я оплачувала карткою, потрібно шукати чек, який саме підтверджує, що я купувала товар в магазині.
Я повідомила, що в додатку мого банку я можу надати квитанцію, тобто чек на яку суму та коли я купляла речі в магазині, на що мені відповіли: напишіть заяву та очікуйте нашого дзвінка.
Я дуже обурена тим, що мені потрібно зберігати два чеки, коли я оплачувала карткою. Зараз ми живемо в 21 віці та електронний чек прирівнюється до паперового!
Я вважаю, що дівчата які працюють на касі, зовсім не збираються мені телефонувати, а тим паче шукати чек." - публікує слова Анастасії "Електронна книга скарг України".