Житель столиці поскаржився на порушення прав споживача у популярному магазині побутової техніки. Наступна історія знову доводить, що "Цитрус" втрачає довіру своїх клієнтів.
Скарга:
"Товар Poco M3 4/128GB Black придбаний в електронному магазині "Цитрус" на компанію по безналу, отриманий кур'єром за адресою та швидко перевірений.
Після першої години користування виявилось, що не працює фронтальна камера. Товар повернений в магазин на наступний день після придбання.
Діагностувався 2 тижні, після діагностики запропонували ремонт, я відмовився та зробив запит на повернення коштів або на новий такий самий товар (який на той час був у наявності).
На що мені у телефонному режимі повідомляли що перетелефонують, так тягнулось ще півтори тижні. Я кожен день телефонував, мені казали, що перетелефонують і так і не дзвонили.
На 4-й тиждень тягомотини мені тільки запропонували написати листа на повернення коштів і юридичний відділ розгляне можливість повернення коштів!
Нікому не рекомендую цей магазин, бережіть свої кошти від шахраїв." - публікує слова Юрія "Електронна книга скарг України".