До «
Електронної книги скарг України» написала наша читачка Олена, вона скаржиться на якість роботу аеропорту Бориспіль.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Доброго дня! Пишу вам із міста Запоріжжя.
29.01.2018 в аеропорті Бориспіль у літаку та в автобусі, що мав довезти людей до літака (рейс Київ-Запоріжжя PS-085) знаходилися пасажири, яких компанія МАУ "маринувала" майже добу, розповідяючи
казки про те, що нібито у Запоріжжі сніг та дощ, через що літак не може вилитіти.
У Запоріжжі не було ані дощу, ані снігу!!!! Рейс Київ-Запоріжжя, що мав вилітіи 28 січня о 10.15 ранку взагалі відмінили, людей переєстрували на літак, який постійно тепер затримують. І це компанія, що позиціонує
себе як міжнародна? Це обличча України?," - написала наша читачка Олена.
[sociallocker id=10854]0973494452[/sociallocker]