До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Ірина, яка скаржиться на відому мережу магазинів Сomfy, які порушили "Права споживача" і при цьому ставляться з невагою до свого клієнта, який хоче, щоб вони виконувалися.
ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:
"01.03.2019 р. через інтернет-магазин comfy.ua замовила холодильник марки Vestfrost CNF289W, який мені було доставлено додому 02.03.2019 р. Договір купівлі-продажу було підписано мною вдома. Це підтверджується видатковою накладною №5299744 (додаток 1). Ввімкнути холодильник та перевірити як він працює я не могла, оскільки згідно інструкції з використання після транспортування холодильник вмикати не можна. Ввімкнула я його наступного дня. Холодильник працював майже постійно дуже гучно протягом двох діб. Його роботу було чути у сусідній кімнаті поруч з кухнею при відкритих дверях. Цей шум завдавав шкоду моєму здоров’ю. Потім почав вимикатись частіше, проте все одно працював дуже гучно. Вважаючи, що товар є неякісний я вирішила його повернути. Згідно ст.12 п. 5 У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або офісними приміщеннями, споживач повинен повідомити продавця (виконавця) про місце, де продукція може бути повернена. Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції. Я зателефонувала на гарячу лінію ТзОВ «КомфіТрейд» та повідомила про бажання розірвати договір. Продавець відмовився приїхати на вказане мною місце та забирати товар, а також оплати витрачені мною кошти на перевезення в розмірі 700 грн. У магазині мені було спочатку відмовлено у поверненні товару у зв’язку з знайденням залишків їжі у холодильнику. Я завантажувала продукти на певний час, щоб перевірити роботу морозильної камери. При огляді холодильник працівниками не вмикався і не перевірялась його робота. Мною була написана заява на повернення 11.03.2019 р (додаток 2). Проте мені було відмовлено (додаток 3). У відмові було рекомендовано здійснити гарантійний ремонт холодильника, для цього звернувшись з відповідною заявою у сервісний центр або у магазин «Комфі». Заяву про ремонт холодильника протягом 14 днів (додаток 4) я занесла до магазину «Комфі» , що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Виговського, 100 ще 07 квітня. На час заяви холодильник знаходився в даному магазині. Під час приймання заяви на ремонт працівник не перевіряв у моїй присутності товар взагалі і не визначав наявність недоліку, що він повинен був зробити згідно п.30 Постанови КМУ №506 «Порядок гарантійного ремонту та гарантійної заміни технічно складних побутових товарів». 10 травня 2019 р. до мене рекомендованим листом прийшла відмова ТзОВ «Комфі Трейд» у гарантійному ремонті (додаток 5) . Згідно п. 8 КМУ №506 в експлуатаційному документі зазначено виробника і підприємство, яке виконує його фунції щодо виконання вимог споживача, а також проводить гарантійний ремонт. В експлуатаційному документі до холодильника зазначено лише сервісний центр виробника «Vestfrost». Окрім того у своїй відмові розірвати договір купівлі-продажу (додаток 3) ТзОВ «Комфі Трейд» зазначено, що встановити наявність і причину виникнення недоліку мають право лише працівники сервісного центру. У відмові проведення гарантійного ремонту не заначено жодних показників контрольно-вимірювальний приладів які б визначили рівень шуму при роботі холодильника. Вважаю, що представник ТзОВ «Комфі Трейд» грубо порушив мої права , зокрема ст.12 п.5, ст.14 п.1, ст.12 п.6. ЗУ «про захист прав споживачів» а також ст.8 п.5., п.9. Прошу:- Захистити мої права споживача, вжити заходів впливу до посадових осіб магазину ТзОВ «Комфі Трейд» щодо усунення порушення моїх прав та повернути мені кошти за придбаний товар у розмірі 9499 грн.
- Змусити ТзОВ «Комфі Трейди» повернути витрачені мною кошти на доставку холодильника з моєї адреси (м. Львів, вул. Роксоляни, 31/99) у магазин
- Притягнути до відповідальності винних посадових осіб магазину ТзОВ «Комфі Трейд» за порушення прав споживача.
- Про розгляд скарги та вжиті до порушника заходи впливу прошу повідомити мене письмово.