Киянка звернулась до керівництва столичного аеропорту з проханням владнати роботу персоналу, тому що вони поводяться неприпустимим чином. Жінка розповідає, що їй вкрай не сподобався сервіс та відношення працівників до пасажирів.
Ось її скарга:
"Зустрічала в аеропорті свою неповнолітню дитину, рейс затримувався, дитина летить перший раз, вакцинована і я, доречі, також. Була в масці, на вулиці мінус 17, чекали більше години.
Рейс затримується, зустрічаючих в зал не пускають, як скот, люди позамерзали, ніякого захисту від вітру та морозу. Попросилась скраєчку стати погрітися.
Ставлення персоналу, як до бидла - хамлять, виганяють, погрожують, наче я злочинець. Як так можна з людьми, ви ж казали, що вакцинованим пільги.
Невже не можна організувати хоч якийсь краєчок залу, щоб люди не мерзли! А спілкування персоналу - це взагалі фашизм! Я обурена. Закон України вище всіляких постанов.
Це ви так опікуєтесь нашим здоров'ям. Я впевнена, що після такого очікування я захворію." - публікує слова Наталії "Електронна книга скарг України".