До "
Електронної книги скарг України" написала наша обурена читачка Ангеліна, вона каже, що відомий брендовий магазин чхав на права споживача!
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"В магазині "Зара Україна", який знаходиться за адресою м.Киів, Оболонський проспект,1Б, я купила дитині річ, але вона не підійшла і я вирішила її повернути. Через два дні я звернулася до магазину. Мені було відмовлено, оскільки я втратила чек.
Я спробувала вирішити питання запронувавши подивитися камери, а також взяти показання зі свідка, який був разом зі мною. Також я намагалася отримати дублікат чеку.
Але, мені також було відмовлено. Я написала заяву директору, але менеджер Ірина повідомила, що це не має сенсу і врядчи хтось буде розглядати мою заяву. Будь ласка зверніть увагу на мою скаргу та допоможіть її задовільнити. Дякую!", - написала вона.
[sociallocker id=10854]
Електронна скринька
angelina_geynovich@onua.edu.uaКонтактний номер телефону 0502515239
[/sociallocker]