В альтернативному ролику Санта виявився сміттярем, а його казковий поїзд - сміттєвозом.
Організація Greenpeace вирішила показати справжнє "обличчя" компанії Coca-Cola, знявши правдиву версію відомого у всьому світі новорічного рекламного ролика "Свято наближається".
Так, в альтернативному ролику Санта виявлився сміттярем, а його казковий поїзд - сміттєвозом.
Таким чином Greenpeace хотіла наголоисти, що щорічно Coca-Cola випускає 110 млрд пластикових пляшок, які забруднюють навколишнє середовище і, зокрема, океани.https://www.youtube.com/watch?v=kNWqCAgYe2AУ Greenpeace усвідомлено вибрали найдорожче для бренду - класичний ролик, який не змінювався протягом 22 років "Holidays Are Coming".
"Ми хотіли взяти щось справді цінне для Coca-Cola, те, що пом'якшує її імідж, і нахабно запитати - а в цьому році, що радісного буде пов'язано з брендом?" - зазначила активістка із захисту океанів Єлена Полісано (Elena Polisano).
Останні скарги