До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка зі Львова, яка скаржиться на відстуній сервіс державного підприємства.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Доброго вечора! Мене звати Лія. Пишу стосовно Укрпошти. Багато років нею користуюся і з кожним роком, вона лише деградує. Чому не можна підняти зарплату працівникам і взяти розумних, грамотних спеціалістів? Звичайно, нам будуть хамити касири на пошті, бо нормальні люди за ті копійки не хочуть працювати. Таке враження, якщо ти тупий - то велком ін Укрпошта.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ЯК ЗМУШУЮТЬ ПЛАТИТИ БЛАГОДІЙНІ ВНЕСКИ У ДЕРЖАВНІЙ КЛІНІЦІ. ВІДЕО"Я мала дві посилки надіслати: одна в Америку, інша - в Нідерланди. 29.11.17. Прийшла я у відділення №20 на вул. Варшавська, м. Львів. Зраділа, що черги не було, але ні, не довго моя радість тривала. 40 хвилин я була на цій пошті. Чому - думаєте ви? 15 з них я перевіряла, складала, важила посилку (то мої справи, так), а тих інших 25 хв, з яких 15 хв працівниця шукала в списку США, і це без перебільшень.Я їй вже наводила приклади, як воно ще може бути підписано і повністю, і скорочено. Я казала, що дома дивилася і там писало США (Аляска). Вона,звичайно так і не знайшла, інша робітниця допомогла. Вона часто відволікалася, коли хтось говорив, і навіть, якщо не до неї. Так потім, є поля, де потрібно ввести ім'я і прізвище кому надсилають, куди, чи це дрібний пакет, чи посилка і т. п. То на цьому вона сиділа 5 хв. Дууууже повільно друкувала. В результаті з такими помилками написала, що я тепер не знаю чи дійде моя посилка. На роботу я вже запізнилася, настрій зіпсутий...Добре, Бог з нею.
Думаю,поїду в центр на пошту,там може люди розумніші працюють. Спішилася, бо це після роботи, а пошта довго не працює. Прийшла сьогодні, 30.11.17 у відділення №8, що на вул. Валова. Збиралася відправити другу посилку - в Нідерланди. Все заздалегідь підготувала, склала, щоб час не тратити на пошті. І коли надсилаєш за кордон посилку, то видають спеціальний бланк, щоб вказати, що знаходиться в пакеті, скільки коштує і його вага. Я це все написала, крім ваги, бо немала, де зважити. Тому на пошті вже зважила, вказала масу. І підходжу до каси, щоб оформили і я оплатила. І тут починається: "Чому пакет закритий? Я маю глянути, що там! Відкривай пакет!" Ніколи не перевіряли та і права не мають, це взагалі мої особисті речі, все вказане було на бланку. Тому прошу прийняти міри стосовно працівників, навчити етикету і правил, а також покращити якість пошти", - написала вона.
[sociallocker id=10854]
lilywka2008@rambler.ru[/sociallocker]