"При купівлі телефону в мережі магазинів "Гудок" було оформлено гарантію на телефон і на захисне скло. На протязі місяця звернувся по гарантії для заміни скла. За заміну скла за роботу запросили певні кошти.
А при відмові і проханні просто мені віддати скло без заміни мені було відмовлено. При оформленні гарантій продавець не повідомив мені про те, що потрібно платити за заміну.
Також було зазначено, що при купівлі інших гаджетів буде надаватись знижка. Через певний період часу я звернувся в цей самий магазин за ще одним телефоном.
Мені у наданні знижки було відмовлено. Подалі я придбав в цій мережі ще два телефони і так без знижок. Любий пристрій по ціні, яка виставлена на вітрині, купити неможливо.
До ціни продавці додають обов'язкове страхування. Такими діями я рахую що мережа магазинів вводить покупців в оману" - публікує слова Юрія "Електронна книга скарг України".