Комунальна установа плює на звернення місцевих мешканців і не виконує свої прямі обов'язки. Саме з цією проблемою спіткнулась жителька Кропивницького.
Ось її скарга:
"Жек № 3 м. Кропивницького - заявку щодо зварювальних робіт труби центрального опалення (у нас в квартирі автономне опалення ) було прийнято по телефону, оскільки карантин.
Труба протікає, змушені своїми силами ставити заглушки, оскільки, як повідомив ЖЕК, наразі всі майстри зайняті.
Потім пообіцяли, що 14.07.2021 прийдуть на зварювальні роботи, цілий день прочекали - ніхто не прийшов.
Коли позвонили в технічний відділ мені грубо повідомили, що я часто їм телефоную і в них немає часу розмовляти по телефону. Коли до нас прийдуть - невідомо, можливо завтра.
Я сказала, що не можу кожного дня чекати оскільки теж працюю, на що вони кинули трубку" - публікує слова Анни "Електронна книга скарг України".