До "Електронної книги скарг України" написала Громадська організація працівників екстреної меддопомоги Львівщини. Вони переконують, що вже не вперше помічають директора Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за оборудкою на паливно-мастильних схемах.
ОСЬ ЇХНЯ СКАРГА:
"26.12.2016 року за результатами сумнівного та незаконного конкурсу на посаду генерального директора комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» був призначений Похмурський В. Протягом 2017 року Львівським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф під керівництвом В. Похмурського було оголошено ряд відкритих торгів на закупівлю паливно-мастильних матеріалів. (Докуемнт) А саме: UA-2017-04-10-000267-b UA-2017-04-28-000931-b UA-2017-04-13-001451-b UA-2017-05-04-002368-b UA-2017-10-13-002515-a UA-2017-11-01-000906-a UA-2017-10-19-001726-b UA-2017-11-10-000576-a, та у 2018 році оголошено та проведено відкриті торги на придбання паливно-мастильних матеріалів UA-2018-01-25-002476-a UA-2018-02-14-000247-a. За дивним збігом обставин у всіх випадках процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Єдиним учасником всіх вище перелічених торгів ставало ПП "ОККО КОНТРАКТ". Враховуючи, що при проведенні повторних торгів знову була лише одна тендерна пропозиція (від ПП "ОККО КОНТРАКТ") тендерною комісією центру кожного разу приймалось рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": п.2, ч.2 Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. До 2017 року комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» і комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська станція швидкої медичної допомоги» (була приєднана до комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» 01.06.2017 року) закупляли паливно-мастильні матеріали на основі відкритих торгів і завжди було більше однієї тендерної пропозиції. Закупівля паливно-мастильних матеріалів здійснювалась на основі конкуренції.У чому ж причина, що із зміною керівника та тендерної комісії проведення відкритих торгів щоразу не відбувалося через подання менше ніж двох тендерних пропозицій?Очевидно причину слід шукати в технічних вимогах, які встановлювалися під час проведення торгів, а саме п.3: Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 5 км від підстанції або пункту екстреної медичної допомоги. Учасник подає відомості щодо місця розташування АЗС їх назви, та відомості щодо спроможності здійснити поставку пального з даної АЗС, віддаль до підстанції екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Адреси підстанцій та пунктів: (орфографія оригіналу)- Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Броди»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Буськ»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Городок»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Дрогобич»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Жидачів»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Жовква»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Золочів»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Миколаїв»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Радехів»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Самбір»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Сколе»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Сокаль»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «СтарийСамбір»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Стрий»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Турка»
- Підстанція екстреної медичної допомоги «Яворів»