До «
Електронної книги скарг України» написала наша читачка Надія, вона скаржиться на роботу "Нової Пошти" у місті Меденичі.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Доброго дня! Я, Скульська Надія Ярославівна. Моя скарга стосується роботи "Нової Пошти", а саме відділення №1 у місті Меденичі, Львівської області.
Справа в тому, що мені повинно було прийти відправлення, але на момент отримання його у відділенні, я отримала відповідь від менеджера, що такого відправлення немає. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію НП і дізналася, що в базі відправлень моя посилка присутня. Коли ж знову повторно звернулася за допомогою до менеджерів відділення №1, мені сказали, що відправлення немає. Його раніше вже відправили назад - надто довго воно знаходилося у відділенні. Але ж я приходила для отримання посилки. Не отримала її лише через халатність працівників. Хто тепер буде оплачувати зворотню пересилку відправлення? Звісно, на думку працівників НП це повинна зробити я! Допоможіть відновити справедливість і вплинути на якість виконання своїх обов’зків працівниками НП," - написала наша читачка Надія.
[sociallocker id=10854]0680499208[/sociallocker]