Жителька Павлограду мала намір поласувати смачною "м'ясною" шаурмою, яку придбала у одному із закладів міста, але натомість отримала харчове отруєння та ще в додаток повну байдужість винних у цьому.
Ось її скарга:
"Доброго дня. 05.06 близько 17:00 я в кіоску під назвою "ШАУРМА" придбала виріб із мяса, соусу, лаваша, моркви та ананасу вартістю 75 гривень.
Даний кіоск, що знаходиться за адресою м. Павлоград пр. Шахтобудівників, 5, зареєстрований на ФОП Чернова Тетяна Володимирівна (ІПН 2938413726).
Мені був виданий нефіскальний чек, який я повернула продавцю Валерії на обмін виробу, який готувався 10 хвилин, хоча в закладі було 6 працівників у фірмовому одягу (що готували).
Заклад також готує молочні коктейлі: я спостерігала за приготуванням: касир без рукавичок відрізала на столі морозиво у тубі та руками зняла плівку, морозиво відправила до блендеру. Фіскальний чек (інший платіжний документ) мені не повернули.
Протягом доби у мене трапилось харчове отруєння. Вранці о 9 годині 6 червня я прийшла до закладу та розповіла ситуацію. Заклад мав двух працівників, одна із них - Валерія (яка готує та яка розраховує, одночасно працює із виробом та грошима).
Вона пояснювала мені, що це моя особливість до продукту. (Що?!). Розмову ми перенесли надвечір, щоб вона зв'язалась з керівництвом та спитала, як їй діяти. (Це моя ініціатива була, ажде сам працівник тримався вкрай претензійно та грубо).
Цього ж дня о 16-45 я зайшла знову, мені відмовили у прийнятті моєї скарги, не принесли вибачення, та і надалі стверджували про мою особливість щодо харчового отруєння.
При цому підтверджуючи, що соуси, овочі стоять у них без холодильників зранку та до вечора. Робота закладу з 9-00 по 20-00, і що вони не псуються через кількість. Я надаю чотири фото.
Два фото це свідоцтво про реєстрацію та витяг платника 2 групи єдиного податку , фото закладу з графіком роботи, фото закладу - де видно, що він має тимчасову будову та прилягає до будівлі.
ФОП Чернова Тетяна Володимирівна не дбає про здоровя своїх клієнтів, про свою репутацію, також має персонал, який приховує свою недбалість в роботі та не вміє спілкуватися з клієнтами" - публікує слова Руслани "Електронна книга скарг України"..