До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач, який на свою голову зв'язався із техніками через сайт.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Служба
www.sosed.com.ua, не звертайтесь до них ніколи, якщо не хочете збитків. В мене зломалася мікрохвильова піч, перестала гріти, я знайшов в інтернеті службу по ремонту, вони зв'язали мене з "майстером", який прийшов, бігло зробив діагностику і сказав "скоріше за все проблема в магнетроні, купіть новий і встановіть".
Я заплатив за цю діагностику 150 грн, купив за 700 грн магнетрон, встановив - і це не допомогло, піч не гріє досі.
Я телефоную знову йому, він каже що зможе прийти на наступному тижні, телефоную на настопному - не бере телефон, я телефоную у службу, ті змушують його передзвонити мені, він знову каже що зможу на наступному тижні.
На наступному тижні він ньоого ні слуху ні духу, я йому дзвоню, каже сьогодні прийде, домовилися - результат немає його, не передзвонює.
І, що мені тепер робити, я хочу повернення грошей за неякісну діагностику, після якої неясно де поломка, і ладно, якби він прийшов та й доробив, те що почав, а зараз мені треба викликати нову службу, знову платити за діагностику. Це все длиться вже більше місяця", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Електронна скринька
mycsharp.ru@gmail.comКонтактний номер телефону 0967179675
[/sociallocker]