До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка Марія, яка тричі здавала в ремонт годинник, але він не допоміг і на своє щастя попросила повернути гроші. Менеджери досі в роздумах.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Звертаюся з проханням допомогти мені з обмінном смарт годинника чи поверненням коштів. В грудні місяці 2017 року в інтернет магазині "Smartix" я замовила смат годинник Q 200. В технічних характеристиках батарея повинна тримати заряд 150 годин в режимі очікування. При придбанні годинника, батарея тримала 10-12 годин перший тиждень, другий тиждень тримала вже лише 6-7 годин.
Такий годинник я не можу дати дитині до школи тому, що він швидко розряджується. Я звернулася до магазину менеджер вислав мені батарею безкоштовно, але після заміни батереї годинник так само тримав заряд лише 6-7 годин. Після чого я знову звернулася до менеджера магазину, який сказав, щоб висилати годдиник на ремонт.
Піля їхнього ремонту годинник не тримав заряд як і раніше.
Я знову звернулася до менеджера магазину, який сказав, щоб знову висилати годиник на ремонт - отримавши годинник з ремонту він так само не тримає заряду. В третє я вислала годинник на ремонт, менеджер оглянувши погодився, що він не тримає заряду я висунула претензії обміняти годиник на інший, так як він не відповідає своїм технічним характеристикам, і не підлягає ремонту, а отже бракований або повернути мені кошти.
Менеджер магазину вислухав і сказав, що будуть вирішувати, але, вже пішов третій тиждень ніхто нічого не вирішує і незбирається.
Тому прошу Вас якщо ще можливо щось вирішити допомогти мені. Особистий менеджер Смірнов Віталій 099 192 26 35, якому я висилала годиник в місто Боярку. Дякую", - написала вона.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Марія
Електронна скринька
mshpontak@ukr.netКонтактний номер телефону 0952276844
[/sociallocker]