Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

В Києві "Цитрус" продав бракований телефон за 22 тисячі, а виконувати Закон України не збирається

31.03.2018 12:17
2994
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Зореслава, яка на свою голову вирішила купити телефон у відомої мережі магазинів "Цитрус". Після скандалів, вона змусила їх поважати Закон, але тривало так не довго. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

"15 грудня 2017 року я купила айфон 7 plus у магазині "Цитрус" в ТРЦ "Глобус". Місяць телефон працював ідеально, а далі почались проблеми зі звуком. Співбесідники весь час жалілись, що мене не чути або звук ривками або "як у трубі". Так як телефон на гаранії, я звернулась до магазину з проханням надіслати його в сервісний центр на діагностику та на час діагностики/ремонту надати мені аналогічну модель з обмінного фонду. І маю на це повне право відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів". В магазині мене неодноразово відсилали до сервісного центру, потім в інші магазини їхньої мережі, але надавати телефон і допомогти у вирішенні проблеми не хотіли. Говорили, що вони не надають телефони на час ремонту, що це обов'язок сервісного центру. Лише коли я почала вимагати у них телефон з обмінного фонду і сваритись з ними, все-таки надали мені старішу модель.

Читайте також: "Як повернути телефон у Цитрус і забрати свої гроші"

Через 2 тижні подзвонили, щоб я забрала телефон. У акті сервісного центру було написано, що "дефектів не виявлено". В магазині я увімкнула телефон і при перевірці було виявлено, що проблеми все-таки існують, що підтвердили самі працівники магазину. Працівники магазину знову почали мене посилати в різні місця, але відправляти повторно на діагностику надавши при цьому телефон з обмінного фонду - відмовлялись. Ігнорували мої прохання та казали, що вони нічим допомогти не можуть. Через деякий час я знову приїхала до магазину з тими ж самими вимогами, так як розмовляти по телефону стало неможливо, на що мені сервіс-менеджер, як він заявляв - юрист за освітою, почав перекручувати та невірно трактувати норми закону і відмовив у наданні телефону з обмінного фонду. Після погроз подати до суду, в мене прийняли письмову заяву з моїми вимогами та пообіцяли розглянути її протягом 30 днів. На даний момент я не маю змоги користуватись телефоном, що спричинює катастрофічні незручності і роботі та спілкуванні з рідними. Я заплатила 22 тисячі гривень за телефон і надіялась отримати якісний товар. Натомість, у мене несправний телефон та викинуті на вітер гроші.І можливості відремонтувати самостійно у іншому місці теж немає, оскільки тоді пропаде гарантія. З повагою, Зореслава", - написала вона. [sociallocker id=10854]097 251 80 88 або zoreslaval@ukr.net[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка