До
"Електронної книги скарг України" написала наша читачка Зореслава, яка на свою голову вирішила купити телефон у відомої мережі магазинів "Цитрус". Після скандалів, вона змусила їх поважати Закон, але тривало так не довго.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"15 грудня 2017 року я купила айфон 7 plus у магазині "
Цитрус" в ТРЦ "Глобус". Місяць телефон працював ідеально, а далі почались проблеми зі звуком. Співбесідники весь час жалілись, що мене не чути або звук ривками або "як у трубі".
Так як телефон на гаранії, я звернулась до магазину з проханням надіслати його в сервісний центр на діагностику та на час діагностики/ремонту надати мені аналогічну модель з обмінного фонду. І маю на це повне право відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів".
В магазині мене неодноразово відсилали до сервісного центру, потім в інші магазини їхньої мережі, але надавати телефон і допомогти у вирішенні проблеми не хотіли. Говорили, що вони не надають телефони на час ремонту, що це обов'язок сервісного центру. Лише коли я почала вимагати у них телефон з обмінного фонду і сваритись з ними, все-таки надали мені старішу модель.
Через 2 тижні подзвонили, щоб я забрала телефон. У акті сервісного центру було написано, що "дефектів не виявлено". В магазині я увімкнула телефон і при перевірці було виявлено, що проблеми все-таки існують, що підтвердили самі працівники магазину.
Працівники магазину знову почали мене посилати в різні місця, але відправляти повторно на діагностику надавши при цьому телефон з обмінного фонду - відмовлялись. Ігнорували мої прохання та казали, що вони нічим допомогти не можуть.
Через деякий час я знову приїхала до магазину з тими ж самими вимогами, так як розмовляти по телефону стало неможливо, на що мені сервіс-менеджер, як він заявляв - юрист за освітою, почав перекручувати та невірно трактувати норми закону і відмовив у наданні телефону з обмінного фонду.
Після погроз подати до суду, в мене прийняли письмову заяву з моїми вимогами та пообіцяли розглянути її протягом 30 днів.
На даний момент я не маю змоги користуватись телефоном, що спричинює катастрофічні незручності і роботі та спілкуванні з рідними. Я заплатила 22 тисячі гривень за телефон і надіялась отримати якісний товар. Натомість, у мене несправний телефон та викинуті на вітер гроші.І можливості відремонтувати самостійно у іншому місці теж немає, оскільки тоді пропаде гарантія. З повагою, Зореслава", - написала вона.
[sociallocker id=10854]097 251 80 88 або
zoreslaval@ukr.net[/sociallocker]