До "ЕКСУ" написав наш читач Валерій, який скаржиться на працівників відомої компанії "Нова Пошта". Його обманули, тому що не надали вичерпної інформації про ті речі, які заборонено пересилати.
"18 жовтня мною була написана скарга на Нова Пошта № 292, в звязку з тим, що працівник, який приймав міжнародне відправлення, не повідомив, що у моєму відправленні були "заборонені" речі, а саме цукерки 200гр.
До теперішнього часу компанія не відшкодувала сумму сплаченої доставки, а саме 730,00 грн.
На мої звернення на гарячу лінію Нова Пошта, протягом місяця, дати відповідь - коли будуть повернуті кошти, ніхто не реагує. Прошу вас втрутитись та допомогти з вирішенням питання. Дякую", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Валерій
Електронна скринька alex.3003@ukr.netКонтактний номер телефону 063 738 85 98
[/sociallocker]
Останні скарги