Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

В Олександрії продавці магазину "Фокстрот" зіпсували телевізор і не зізнаються

20.11.2017 16:45
3895
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Юлія, яка переконує, що самі ж працівники мережі магазинів Фокстрот своїми руками зламали їй телевізора, але не зізнаються.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

"Я, Мережко Юлія Георгіївна,  15.10.2017р. у магазині Фокстрот, за адресою: м. Олександрія, Кіровоградська обл, пр.-т Соборний, 11 (ТОВ «САВ-Дістрибьюшн») придбала телевізор у кредит на 30 місяців неналежної якості, або думаю , що телевізор могли або підмінити, або пошкодити при пакуванні продавці, так як вони повністю порушували інструкцію, яку я при першому підключенні дотримувалась (при першому підключенні згідно інструкцій мною виявлено дефект- наявність широкої полоси на екрані зліва). Також на вітринні товар (телевізор Самсунг) стояв з цінником- 33999,00 грн, проте коли на касі ти все оформлюеш і підписуеш ти дізнаешся, що в чеку вони пробивають вартість телевізора на 3500,00 грн менше, а цю сумму пробивають на добровільне страхування відповідальності перед 3-ми особами, і ти не можеш від цього відмовитись, тому як вони пояснють телевізор коштує 34000 грн, от Ви і платите 34000 грн, а то вже їх такі вимоги. Ще 1000 гривень треба платити за налаштування- я заплатила, хоча б правильно було- якщо вони беруть такі великі гроші, щоб Вони налаштовували його в дома у споживача і робили доставку. Проте коли сталася така ситуація що він виявився з дефектом- почали казати чому ви не оформили страховку(не застрахували свій телевізор при купівлі?) . Я кажу Ви ж оформили страховку за 3500 грн, а Вони кажуть то інша страховка... Взагалі нічого не зрозуміло, чому не пропонують людям ту страхоаку, яка дійсно може бути корисна, навіщо в ціну включать страховку яка по суті не потрібна. Да і взагалі у всіх діях своїх повністю порушують законодавство, знаючи що споживач вже все підписав, товар оплатив, і що довести нічого нікому не зможе- бо камери в них не фіксують місце пакування. 15.10.17 в день покупки звернулася до продавця магазину Фокстрот, щоб обміняли неякісний товар (товарний чек був пред’явлений) на аналогічний без дефекту. Мені було відмовлено, магазин заявив, що це механічне пошкодження, і щоб я забирала поломаний телевізор. Але я його не шкодила, коробка і вміст коробки цілий без єдиної вм’ятинки, телевізор також ідеальний, тільки коли його включити у розетку видно дефект. [caption id="attachment_24632" align="aligncenter" width="848"] Ось, що з'явилося на купленому телевізорі[/caption] Продавці сказали, що директора немає, і треба його дочекатись. Це був вихідний день і директор був вихідний, на роботу він вийшов тільки 17.10.2017 і категорично відмовив мені. На моє прохання перевірити запис камер , як пакувався товар, відмовлено, вони сказали що на відео нічого не видно. Я не стояла увесь час при пакуванні, і думаю що саме під час пакування вони і пошкодили його, я підійшла тільки в той момент коли телевізор був вимкнений лежав екраном до низу, і продавець і стажер прикладали магніт бо не могли дістати болтик, а також давили своїми пальцями екран/дісплей , хоча інструкцією це заборонено!!! компанія Самсунг це вважає порушенням пакування проте впливу на магазин вони не мають. Ми бачили як продавець і стажер держали пальцями екран/дисплей телевізора, а коли він у них погано влазив у коробку – вони прикладали силу і давили пальцями екран, і тим самим могли пошкодити його (зауваження їм не зробили- бо інструкцію ми вже дома вивчали перед тим як дістати його з коробки, ми були впевненні в магазині що продавці знають що роблять, що їх навчають правильно пакувати товар, але нажаль ні...). Телевізор коли вимкнений він ідеальний, цей недолік видно тільки коли включити телевізор до розетки. Також мені не була запропонована доставка, продавець і стажер, які пакували телевізор в коробку просто винесли коробку з телевізором на вулицю. На сьогоднішній день я зверталась на всі гарячі лінії які тільки можна було звернутись, писала листа в адміністрацію Президента, та на захист прав споживачів. Дуже сподівалась, що Головне Управління держпродспоживслужби в Кіровоградській області допоможе хоть якось, проте нажаль допомоги ніякої... у відповіді на мою скаргу вони рекомендували звернутись мені до суду. Прошу Вас розглянути мою скаргу щодо всіх порушень зі сторони магазину Фокстрот, та може моя ситуація буде прикладом для багатьох людей, що так можуть вчиняти в наших магазинах, і що ніхто не допоможе якщо людина потрабила в таку жахливу ситуацію. З повагою та надією на розгляд моє ситуації та скарги [sociallocker id=10854] Мережко Юлія, 0667462402 meregkoyuliya@ukr.ne[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка