"У відповідь на звернення п. Анастасії Пасічник на Вашому сайті від 14 серпня 2018 року «“МОДНА КАСТА” – КОЛИ АКЦІЇ ВИГІДНІ МАГАЗИНУ, А НЕ ПОКУПЦЮ».
Кожне публічне звернення наших клієнтів надає нам можливість з’ясувати, де і як ми можемо покращити свій бізнес.
Тому, побачивши цю публікацію, ми спершу перевірили всю інформацію стосовно замовлень, про які йдеться у ній. І з’ясували, що:
- відміна замовлень п. Анастасії відбулася через відсутність якісного товару від постачальника;
- усі кошти, які ми отримали від клієнтки як оплату, після відміни оперативно надійшли на її банківську картку;
- одночасно ми нарахували бонуси - по 35 грн. за кожну відмову.
Після цієї перевірки ми зателефонували п. Анастасії, з якою до того спілкувалися в онлайн-чаті та електронною поштою, й надали відповідь щодо кожного пункту її скарги. (Розгорнуту відповідь дивіться нижче).Клієнтка залишилася задоволеною нашою розмовою. На даний момент питання вирішено. Зі свого боку ми будемо раді доставити п. Анастасії її нові замовлення.
Щодо власне публікації та її назви на Вашому ресурсі, то вважаємо за належне відмітити, що прибуток будь-якого інтернет-магазину залежить від кількості отриманих клієнтами замовлень. Ми зазнаємо втрат, коли не можемо доставити клієнту його замовлення. Адже крім того, що у цьому випадку ми не отримуємо прибуток від реалізації товару, ми ще й за свій рахунок нараховуємо клієнту бонус за відміну замовлення. На жаль, у статті на Вашому сайті відсутні пояснення, у чому власне, на думку автора, полягають наші вигоди, тому змушені підкреслити, що заголовок статті не відповідає ані її змісту, ані дійсному стану речей.
А тепер стосовно кожного з пунктів скарги п. Анастасії Пасічник.
- Щодо скасування замовлень
- Щодо цін в різних акціях і товарів постачальника
- Щодо книги скарг
- Скарги у паперовій формі приймаються як на поштову адресу, яка зазначена на сайті: 02121, м. Київ, Харьківське шосе, 201/203, БЦ modnaVilla, ТОВ «Маркасон», так і шляхом внесення споживачами записів у Книги відгуків та пропозицій, що розміщені в куточках споживача у кожному центрі обслуговування клієнтів Kasta.
- Скарги по електронній пошті приймаються на адресу, яка зазначена на сайті: support@kasta.ua.
- Скарги по телефону приймаються за номерами, які також зазначені на сайті: +38 044 355 55 55 та 3335 (callback).