До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Антон, який скаржиться на контору, яка спочатку прийняла одне замовлення, а отримавши аванс - нав'язала зовсім інше.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Доброго дня, дороге керівництво Еліт Даху!
13 жовтня 2017 року я, Кравець Антон, замовив у Вас металочерепицю та її комплектуючі за замовленням № 11/10. На момент замовлення представниця компанії Наталія, пояснила мені, що німецька продукція є найкращою, є зміст заплатити за неї більше, і що вона єдина в якої вміст цинку 275 г/м
2. Я погодився, залишив аванс і приступив до підготовки об’єкту під покрівлю. Я найняв робочих, розібрав старий дах і підготував стропильну систему під Ваш кровельний матеріал. Через 5 днів (точніше 18 жовтня) Наталія передзвонила мені, повідомивши про те, що даної продукції немає на складі та запропонувала іншу за ту саму ціну, яка за своїми технічними показниками є набагато гіршою, ніж та, яку замовляв спочатку. На що я не погодився, посилаючись на договір та вимагаючи ту саму якість, за яку я погодився переплатити.
Потім я зв’язався з менеджером компанії – Андрієм, який підтвердив, що я маю йти на компроміс і погоджуватись на низькоякісний матеріал, обвинувативши мене проблемним клієнтом, і що він не несе ніякої відповідальності переді мною.
Моя вимога – терміново повернути мій аванс і компенсувати мої витрати, пов’язані з некваліфікованою поведінкою Вашого персоналу", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Електронна скринька
ankravitz@gmail.comКонтактний номер телефону 0974383960
[/sociallocker]