Компанія "Vodafone Україна" отримує багаторазові скарги від користувачів за неналежний сервіс, жахливий інтернет та некомпетентних операторів-консультантів, а за все це просто "здирають" великі кошти, піднімаючи ціну на свої послуги кожного місяця.
Звернення клієнта:
"Скарга на Vodafone Україна Скажіть, скільки можна дурити людей?! Кожного місяця якісь проблеми, дзвоню до оператора і мені відповідають наче це через мою неуважність чи ще чогось, з мене знімають кошти. Ти начебто інтернет включала то ще щось, лапші вже повні вуха! Треба міняти оператора, бо ці... Не заспокояться поки свої гаманці не наб'ють!Нема слів, одна цензура!!! Як можна з цим боротись?? Вони просто Деруть гроші за жахливий інтернет, а ті оператори брешуть і наводять наклеп та ще і звинувачують в тому, чого не було! За що кожного місяця дорожчають послуги!??" - публікує слова нашого гостя "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф