Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Водій потрапив в ДТП через погано-прибрану дорогу. Але усім байдуже

13.11.2017 15:30
4557
 
"Моя скарга до Вас, як остання соломинка, що це дійсно так ви переконаєтесь ознайомившись  з наданими мною матеріалами. Можливо ви бачили і більш триваліші справи, але надіюсь на журналістське розлідування та висвітлення у ЗМІ. Звертаюсь так запізно, бо дізнався про вас декілька днів тому зі "Сніданку з 1+1" ТСН. Скажу відверто, неодноразово звертався протягом цих семи років до ЗМІ регіональних  та державних. Але чомусь це виявилось їм нецікавим, а після особистої розмови з журналістом «Надзвичайних новин» я був трішки шокований та втратив віру у ЗМІ. Журналіст повідомив, що їм цікаві свіжі ДТП і з летальними випадками, цікавість може бути тільки в тому, що я так довго не здаюсь і мені можливо передзвонять протягом двох тижнів. Я подякував, вибачився, що залишився живим і повернувся додому. 17.12.2010 року, близько 17 год 30 хв я рухався по дорозі з одностороннім рухом.яка має дві смуги для руху в одному напрямку та є окремою проїзною частиною дороги з двостороннім рухом, частини якої розділені розподілюючою смугою  шириною 16.5 метри у вигляді рову.з м. Сміла до  м. Черкаси, що має  дві смуги для руху в одному напрямку. Так як це був зимовий період часу то на вулиці було темно і в цей час  була сильна заметіль. Я рухався в правій полосі по накатаних коліях з швидкістю приблизно 70 км/год, проїзна частина  для руху була засніжена. По зустрічній проїзній частині рухались автомобілі по двох смугах щільним потоком, так як це була  п’ятниця, люди їхали з міста. Приблизно на 43 кілометрі з снігу мені на зустріч з`явився автомобіль, який рухався з увімкненими фарами, по лівій смузі від мене, по ходу мого руху. Ознак, що це працівники ДАІ у даного ТЗ не було, тобто рухався він без проблискових маяків, або вони були засніженими, про те, що це працівники міліції я дізнався при роз’їзді з ними, так як на дверях авто була емблема МВС. Рухаючись далі по цій же смузі,  назустріч мені з хуртовини з’явився невідомий ТЗ. Щоб уникнути лобового зіткнення я різко прийняв вліво на вільну засніжену полосу де зіткнувся з автомобілем КРАЗ. З місця події мене каретою швидкої допомоги було доставлено до Третьої Черкаської міської лікарні, де я в присутності свідків був перевірений за допомогою алкотестера працівниками ДАЇ на стан алкогольного сп’яніння-тверезий, потім доставлений до обласного наркодиспансеру-тверезий. Як з`ясувалось потім снігоочищення проводились Черкаською ДЕД  без забезпечення  безпеки дорожнього руху, в тому числі технічними засобами, та організації дорожніх робіт в супроводі  Черкаської  роти ДПС ДАЇ,  які повинні були забезпечувати  безпеку дорожнього руху.  Незважаючи на темну пору доби, сильну заметіль,(довідка Черкаського обласного центру з гідрометеорології для Черкаського РВ УМВС від 14.10.2011 року в мат.спр.),  розпочали рух    проти загального потоку  по дорозі з одностороннім рухом , під знак 3.21.«В`їзд заборонено» та в супереч  п. 11.4. ПДР України, який являється єдиним, що немає винятків у ПДР України, а саме:  На дорогах з двостороннім рухом, які мають щонайменше дві смуги для руху в одному  напрямку, забороняється виїжджати на призначений для зустрічного руху бік дороги. На дорогах з двостороннім рухом, що мають не менше двох смуг для руху в одному напрямку, зустрічні  потоки  транспортних  засобів  розділяються  лініями горизонтальної  розмітки  1.3, а при наявності  розділювальної  смуги-лініями  1.1 з обох  її  боків. У певних дорожніх умовах (снігопад, забруднення дороги, стирання ліній у процесі експлуатації, ремонту дороги тощо) розділювальних  ліній  водії  можуть не бачити, тому в таких випадках вони повинні  самостійно орієнтуватися  і  визначати, де знаходиться  зустрічний  бік  дороги, виїжджати на який заборонено. При цьому правила не містять ніяких винятків для цього обмеження.  (ПДР України з коментарями та ілюстраціями погоджені з ЦБДР та АС при МВС України, лист № 45/391 від 13.02.09). Станом на 17.12.2010 року. Однак,  ПДР погоджені з ЦБДР та АС,  цитата : « Книга являє собою офіційний текст Правил дорожнього руху, доповнений докладними коментарями, роз`ясненнями і кольоровими ілюстраціями, що відображають реальні дорожні ситуації. Призначена для студентів вищих навчальних закладів, викладачів автошкіл і курсів  по підготовці водіїв, загальноосвітніх середніх шкіл, ліцеїв і гімназій,інженерно-технічних працівників автотранспортних підприємств, водіїв транспортних  засобів для підвищення їхнього професійного рівня, а також осіб, що проходять підготовку для одержання водійського посвідчення на право керування автотранспортними засобами всіх категорій, у тому числі в індивідуальному порядку. Можуть бути використані широким колом учасників дорожнього руху як посібник для поглибленого вивчення Правил дорожнього руху».  Даний факт не сприймається ні ДАЇ, ні експертизою, ні прокуратурою. Схема ДТП від 17.12.2010 р. Схема складена з порушеннями інструкції № 77 МВС про оформлення матеріалів ДТП та фальсифікацією відомостей про характеристику ділянки даної дороги, а саме схема засвідчує, що ДТП відбулась на дорозі з двостороннім рухом  без розподілювальної смуги. Схема підписана водієм автодору та інженером автодору Багацьким П.І, які є зацікавленими особами в даній ситуації та прибув на місце ДТП більше ніж через годину.Однак додаткова схема ДТП вказує на реальну характеристику дороги від 09.10.2012 знах. в мат спрв.В суді першої інстанції протоколи скасовані. Подаю позов  до суду про відшкодування збитків і тут в після кількох засідань з`являється апеляційна скарга автодору про незаконність скасування мною протоколу по ДТП. І саме, 04.07.2011 року з`являється, разом з скаргою, технологічна карта без дат складання, погодження, затвердження, без вхідних та вихідних  номерів, з урахуванням того, що документ розроблявся двома організаціями, з печаткою ВДАЇ Черкаського району, який має юридичний статус  та приймається до уваги всіма державними структурами, не зважаючи на те, що можливість відслідкувати момент створення, погодження, затвердження, розпорядження до виконання є неможливим. З даною заявою був наданий акт обстеження місця скоєння ДТП до протоколу огляду місця події  від 18.12.2010 року, який як і технологічна карта до даної моменту не фіксувався ні в одному документі,  вказує на  більше ніж  100 метрову видимість, вказується про тимчасові дорожні знаки про які теж не згадувалось до даного періоду, склад комісії з двох осіб, відсутня печатка, підпис Тупіцького М.О. підробний  і також став законним. Працівники ДАЇ змінюють покази і опираючись на технологічну карту та акт автодору які начебто давали можливість відступати від ПДР України. То чому цей імунітет не був зафіксований у початкових матеріалах зважаючи на те, що Тупіцький підписував схему ДТП, а потим складав акт. Хочу зауважити, що ні один документ, ні «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009»,  погоджені з Департаментом ДАЇ, лист №  4/7-4231 від 22 квітня 2009 року, ні «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» які є обов’язковими до виконання, які регламентують діяльність автодору при виконанні  будь-яких зимових робіт, не містить терміну технологічна карта, тобто технологічна карта створена на власний розсуд ДАЇ та автодору. Враховуючи, що дані матеріали направлялись як законні при призначенні експертиз, то і висновки експертів надходили хибними. Кім того, на розгляд експертиз ставились запитання правового характеру, що є прямим порушенням ст.242 КПК,  Стаття 242. Підстави проведення експертизи
  1. Експертиза проводиться експертом за зверненням сторони кримінального провадження або за дорученням слідчого судді чи суду, якщо для з’ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з’ясування питань права.
Технічні засоби регулювання дорожнього руху, для експертизи,  вказані як законні з сумнівного акту за 18 число, що дорожні роботи проводились відповідно до ТК, яка почала  діяти як і акт з 4.07.2011р. Також працівники ДАЇ та автодору створили небезпеку для руху, чим порушили ПДР п. 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний: д) не створювати своїми діями загрозу безпеці дорожнього руху; Небезпека для руху — зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку. Снігоочисні роботи 17.12.2010 року проводились з порушенням  «Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009»,  які  погоджені з Департаментом ДАЇ,  (передмова правил абз. 5),а саме : 1.4.1.  Роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг……., зимове утримання згідно з П Г.1-218-118, Організація руху транспорту та пішоходів в місцях виконання робіт на дорогах визначається згідно вимог СОУ 45.2-00018112-006. Дані роботи проводились в невідповідності до  «Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг» П Г.1-218-118:2005,  не дивлячись на те, що  «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» поширюються на автомобільні дороги  загального користування і є обов’язковим для власників автомобільних доріг та всіх дорожньо- експлуатаційних організацій, що виконують роботи з зимового утримання автомобільних доріг загального користування (розділ два «галузь застосування»). Також роботи організовані не в відповідності до СОУ 45.2-00018112-006:2006  Безпека дорожнього руху, стандарт укравтодору («Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009»,  які  погоджені з Департаментом ДАЇ   п.3.1.5.) 4.1 У проектній та (або) технологічній документації на реконструкцію, ремонт ділянки дороги повинно бути передбачено застосування тимчасових типових (згідно з вимогами цього стандарту) або тимчасових індивідуальних схем ОДР на період виконання робіт у межах смуги відведення дороги. Індивідуальні схеми підлягають погодженню з місцевим органом Державтоінспекції. 4.3. Якщо жодна з тимчасових типових схем (додаток А) не ураховує у повнiй мiрi умови руху користувачiв дороги та (або) умови виконання робiт на визначенiй дiлянцi дороги, розробляють тимчасову iндивiдуальну схему ОДР. Дуже дивує те, що даний рух з грубим порушенням ПДР був організований без елементарного  забезпечення безпеки дорожнього руху, не зважаючи на те, що на вулиці було темно та заметіль. Однак через шість місяців, а саме 04.07.2011 року, разом з  апеляційною скаргою автодору, був надано техн. карту та акт обстеження місця скоєння ДТП до протоколу огляду місця події від 18.12.2010 року, в цьому акті були вказані начебто встановлені тимчасові дорожні знаки, а саме:
  • 13. слизька дорога;
  • 2.1. зона дії;
  • 12. ожеледиця;
  • 29. обмеження швидкості;
  • 37. дорожні роботи;
  • 5.3.звуження дороги;
-     4.7. об’їзд перешкоди з правого боку;
  • 4.1. напрямок повороту.
Як бачимо, що навіть якби ці знаки і були, то ні один з них не попереджає учасників дорожнього руху про зустрічний рух,спосіб робіт, зміну характеристики дороги. Незважаючи на всі ці порушення мені апеляційним судом, через судову експертизу КНДІСЕ вмотивовують порушення ПДР п.3.2: тобто вмотивував мені нове порушення ПДР відносно якого протокол не складався.   [sociallocker id=10854] Електронна скринька timarskij@ukr.netКонтактний номер телефону 067 765 72 97 [/sociallocker]  
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка